נתניהו: "אנחנו בעיצומם של אירועים דרמטיים מאד"

    איתי גדסי 3 Comment on נתניהו: "אנחנו בעיצומם של אירועים דרמטיים מאד"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (ראשון) בישיבת הממשלה לתכנית המאה של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ולפגישתם הצפויה: "במשך שלוש שנים אני משוחח עם הנשיא טראמפ ועם צוותו על הצרכים הביטחוניים והלאומיים שלנו ומצאתי בכל השיחות הללו אוזן קשבת; אני יוצא לוושינגטון בתחושת שליחות גדולה ואני מלא תקווה שנוכל לעשות היסטוריה"

    נתניהו צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ
    14:42
    28.03.24
    צבי טסלר No Comments on פיקוד העורף מחדד הנחיות: כך תיערכו להפסקת חשמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בפתח ישיבת הממשלה: "בשבוע שעבר הגיעו לישראל עשרות מנהיגים לכנס המרשים לציון 75 שנים לשחרור מחנה ההשמדה אושוויץ. אני מבקש לברך את נשיא המדינה ראובן ריבלין, על פעולתו החשובה לכינוס פורום זה. בהזדמנות הזאת, אני גם מבקש לברך את סילבן שלום, שכשר החוץ יזם את היום הבינלאומי לציון השואה, שאנחנו נציין מחר".

    "אני מברך גם על אמירתו החשובה של שר החוץ של איחוד האמירויות עבדאללה בן זאיד, הוא העלה את זכרם של נספי השואה וקרא להילחם בגזענות, בשנאה ובקיצוניות. האמירה של עבאללה בן זאיד היא אמירה פורצת דרך ביחסו של העולם הערבי לשואה. היא גם סימן לשינוי ביחס של העולם הערבי לישראל – עוד אחד מהסימנים הללו. אני מברך על ביקורו של ד"ר מוחמד אל-עיסא, יו"ר אגודת חכמי הדת המוסלמיים בסעודיה, שביקר באושוויץ ביום חמישי שעבר. זהו עוד סימן דרך לשינוי ביחסם של גופים מוסלמיים וכמובן מדינות ערביות לישראל, לשואה ולעם היהודי".

    "במהלך השבוע האחרון נפגשתי עם סגן נשיא ארה"ב מייק פנס, עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, עם נשיא צרפת עמנואל מקרון ועם מנהיגים נוספים. עם כולם שוחחתי בראש ובראשונה על איראן. עם סגן הנשיא פנס שוחחתי על המשך הלחץ על איראן והגברת הסנקציות נגדה, וכן על פגישתי הצפויה עם הנשיא טראמפ. עם נשיא רוסיה פוטין, שוחחתי על המצב בסוריה ועל המשך התיאום הביטחוני, הרגיש והחשוב, בין הצבאות שלנו. כמובן שהודיתי לו גם על נכונותו להביא לפתרון מהיר בעניינה של נעמה יששכר. הוא גם נפגש במעון רה"מ, פגישה מאוד מרגשת, עם אמה של נעמה, יפה יששכר".

    "בפגישתי עם נשיא צרפת מקרון, קראתי לו להצטרף לגינוי נגד ההחלטה השערורייתית נגד ישראל בבית הדין הבינלאומי בהאג".

    נתניהו אמר עוד: "אנחנו בעיצומם של אירועים מדיניים מאוד דרמטיים, אבל השיא עוד לפנינו. בעוד זמן קצר אצא לוושינגטון ואפגש מחר עם ידידי, נשיא ארה"ב דונאלד טראמפ, שיציג את 'תוכנית המאה' שלו. אני חושב שפעם אחת בהיסטוריה יש הזדמנות כזאת, ואסור לנו להחמיץ אותה. במשך שלוש שנים אני משוחח עם הנשיא טראמפ ועם צוותו על הצרכים הביטחוניים והלאומיים שלנו – עשרות רבות של שיחות, מאות שעות. אני מצאתי בכל השיחות הללו אוזן קשבת בבית הלבן לצרכים החיוניים של מדינת ישראל. אני יוצא לוושינגטון בתחושת שליחות גדולה, אחריות גדולה והזדמנות גדולה, ואני מלא תקווה שנוכל לעשות היסטוריה".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      אחרי כל כך הרבה שקרים לעם כבר לא מאמינים לביבי אפילו לא על מזג אויר…

    2. 2

      אכן אירועים דרמטיים
      מתחמקים מהחסינות
      מתחמקים לשלם לעורכי הדין
      מתחמקים מלטפל בענייני בריאות חינוך תחבורה
      כל מה שקורה במדינה דרמטי
      ומי שאמור לטפל בזה
      טס על חשבון הציבור
      ומתחמק מטיפול.

    3. 1

      דיייייייייי
      שמאלנים נמאסתם. עם התגובות ההזויות שלכם.
      המנטרה הקבועה: רק לא ביבי ,עדיף אחמד טיבי…..נמאסתם