תאונה קטלנית בנגב בין רכב למשאית: הרוגה ושני פצועים

    בנצי לייזרוביץ No Comments on תאונה קטלנית בנגב בין רכב למשאית: הרוגה ושני פצועים

    התאונה התרחשה בצומת הגבולות בנגב. נהגת הרכב נהרגה במקום ושני הפצועים הנוספים פונו במסוק לבית החולים סורוקה במצב בינוני

    צילום: דוברות כיבוי אש ומד"א
    18:20
    24.04.24
    קובי פינקלר ושלמה ריזל No Comments on הנשיא ביידן חתם על החוק להעברת סיוע לישראל | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בסמוך לבאר שבע בצומת גבולות, אירעה היום (ראשון) תאונה קטלנית בין רכב פרטי למשאית. כוחות ההצלה שהוזעקו לזירה קבעו את מותה במקום של נהגת הרכב הפרטי (50) והעניקו לשני פצועים נוספים כבני 40 שפונו במסוק מד"א לבי"ח סורוקה במצב בינוני עם חבלות בראש.

    חובש בכיר במד"א זהר חוברה, סיפר על התאונה הקשה: "מדובר בתאונה קשה מאוד. ראינו רכב מעוך בצד הכביש, ובסמוך משאית הפוכה. נהגת הרכב הייתה לכודה, כשהיא ללא רוח חיים ונאלצנו לקבוע את מותה".

    עוד הוסיף, "בסמוך למשאית התהלך גבר כבן 40 שחילץ את עצמו, כשהוא סובל מחבלה בראש, וגבר נוסף כבן 40 נלכד בקבינת המשאית. סייענו לחלץ אותו בעזרת חיילים שהיו במקום, כשהוא בהכרה מלאה עם חבלת ראש ולאחר טיפול ראשוני בשטח, פינינו אותם במסוק מד"א לביה"ח כשמצבם יציב".

    photo_2020-01-26_16-15-55

    איריס יוגב חובשת באיחוד הצלה סיפרה: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב פרטי ומשאית. למרבה הצער נקבע מותה בזירת התאונה של נהגת הרכב שסבלה מפגיעה רב מערכתית. כמו כן בסיוע צוותי רפואה של צה"ל הענקנו סיוע ראשוני לשני נפגעים באורח בינוני שחולצו ע"י צוותי כיבוי מהמשאית שהתהפכה. לאחר מכן הם פונו במסוק למרכז הרפואי סורוקה בבאר שבע".

    photo_2020-01-26_16-22-24



    0 תגובות