ההצגה המדוברת 'אחד מול כולם' במופע נוסף

    קלמן טלר 4 Comment on ההצגה המדוברת 'אחד מול כולם' במופע נוסף

    לאור ההצלחה הגדולה במיזם חנוכה של קול חי ותיאטרון משמחי לב, ביום ראשון תעלה שוב הצגת 'אחד מול כולם' בכיכובו של השחקן ואיש התאטרון עופר הלוי, באולם שע"י תיאטרון ראסל רמת גן

    12:35
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on הזדמנות נפלאה לשינוי שיביא ברכה גדולה • הלכה לשבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בחג החנוכה האחרון, השיק השחקן ואיש התאטרון עופר הלוי את ההצגה 'אחד מול כולם', במסגרת 'מחזמר למהדרין', מיזם משותף של תיאטרון משמחי לב עם קול חי, שפעל זו השנה השלישית. מדובר בהפקה מוזיקלית מרהיבה, מלאת מסרים ומושקעת בכיכובו של עופר הלוי ובהשתתפות טובי השחקנים מהשורה הראשונה. ההצגה המבוקשת עלתה במהלך חנוכה האחרון במספר מוקדי-תרבות ברחבי הארץ, כאשר בכל הארץ היו ביקושי שיא לכרטיסים. עם תום המזים ועשרות ההצגות, הגיעו לעופר הלוי פניות רבות בבקשה לעלות שוב את ההצגה למי שפספס או לא הצליח לרכוש כרטיס בעקבות הלחץ הגדול. לאור זאת הוחלט לעלות את ההצגה שוב ביום ראשון הקרוב! ערב ט"ו בשבט.

    ההצגה מספרת את סיפורו האמיתי והמפעים של גר הצדק אברהם בן אברהם – הגרף פוטוצקי. הסיפור מועבר בכישרון רב באמצעות תסריט מוזיקלי משובח, תפאורה מרשימה, בימוי מדויק של תדהר יששכר, וצוות שחקנים מעולה. תכני ההופעה נכתבו והופקו בליווי צמוד של הרב המחנך יחיאל אליאס הי"ו, שהעניק את אישורו ונתן את ברכתו להצגה, המלאה בעושר חינוכי-תורני, על טהרת הקודש והצניעות.

    כאמור, ההצגה תעלה שוב ביום ראשון, י"ד שבט, 09.08 למניינם. באולם שע"י תיאטרון ראסל רחוב מנדל מתתיהו 11 רמת גן בשעה 20:30 בדיוק.

    להזמנת כרטיסים חייגו כעת: 03-6741277
    משך ההצגה: 90 דקות.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      ממליצהה בחוםם! היינו עם הילדים בחנוכה בחולון הפקה מדהימה ומושקעת!

      1. שלום. איפה יש עכשיו את ההופעה הזאת ? איזור צפון .. שמעתי עליה בין הזמנים אב תשפא. תודה

    2. 3

      הפקה מדהימה!! מההתחלה ועד הסוף.. מסר מצמרר שמוצג ברמה הכי גבוהה שיש, עם המון הומור והמון אמת.
      מומלץץץץ גם לילדים וגם למבוגרים!!