פיגוע דריסה בירושלים: 12 חיילים שהיו בדרכם לכותל נפצעו; המחבל נמלט

    בנצי לייזרוביץ No Comments on פיגוע דריסה בירושלים: 12 חיילים שהיו בדרכם לכותל נפצעו; המחבל נמלט

    מחבל הגיע עם רכבו לרחוב דוד רמז בירושלים, שהבחין בקבוצת מתגייסים של גולני שהיו בדרכם לכותל, הגיח מאחוריהם במהירות אדירה ופגע בהם. המחבל נמלט – מצוד נרחב נפתח | עד ראייה תיאר את הרגע הקשה: ""הוא עלה על הכיכר ואז על הצעירים. ניסיתי לרדוף אחריו אבל הוא נעלם" | 12 פצועים פונו מהזירה 1 קשה, 1 בינוני והשאר קל

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סמוך לשעה 1:45 בלילה (חמישי) הוזעקו כוחות המשטרה לרחוב דוד רמז בירושלים בעקבות דיווח על מחבל שנסע בפראות ברכב ופגע במספר אזרחים בכוונה להרוג יהודים, ונמלט מהמקום. כוחות משטרה גדולים הגיעו לזירה ובמקביל פתחו במרדף שעודנו מתנהל אחר המחבל.

    הנפגעים בפיגוע הקשה הם מתגייסים חדשים של חטיבת גולני, שהיו בסיור מורשת בדרך לכותל המערבי. החיילים לא הספיקו לירות לעבר המחבל שהפתיע אותם מאחור ונמלט מהזירה, כך מסר דובר צה"ל.

    על פי עד ראייה שהייה בזירת הפיגוע תיאר את הרגעים הקשים: "הוא עלה על הכיכר ואז על הצעירים. ניסיתי לרדוף אחריו אבל הוא נעלם. ראיתי את זה ומיד התקשרתי למשטרה. הוא נסע לאט  – ואז הוא תפס גז על המדרכה. הוא פגע בהמון אנשים".

    מזירת הפיגוע פונו 12 פצועים, אחד מהם במצב קשה ע"י חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוחות רפואה של צה"ל לבתי החולים שערי צדק, הדסה עין כרם והר הצופים, סה"כ 12 פצועים, בהם: 1 קשה (לשערי צדק), 1 בינוני (להדסה עין כרם), 10 קל (2 לשע"צ, 4 הדסה ע"כ, 2 להדסה ה"צ) , 2 במצב קל שפונו ע"י אמבולנס צבאי.

    מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון ידיד, הגיע למקום וקיים הערכת מצב עם פיקוד המחוז, בה הנחה להפעיל ולנקוט בכל האמצעים הנדרשים על מנת לאתר ולעצור את החשוד.

    פאראמדיק מד"א עוז פולק, וחובש על אופנוע מד"א אלי פרחי סיפרו על הפיגוע הקשה: "כשהגענו למתחם התחנה ראינו המולה, על המדרכה שכבו 3 צעירים ובסמוך התהלכו כ – 9 צעירים נוספים שנפגעו, ביצענו מיון ראשוני מהיר, אחד מהפצועים היה מחוסר הכרה, וסבל מחבלה רב מערכתית , כל השאר היו בהכרה מלאה, צעיר כבן 20 סבל מחבלות בראש ובגפים וסיפר לנו שרכב הגיע ופגע בהם, הפצוע השלישי ששכב סבל מחבלות קלות בגוף".

    בנוסף, "שאר 9 הצעירים הנוספים שהתהלכו במקום, חלקם חשו ברע וחלקם סבלו מחבלות קלות מאוד. בסיוע כוח רפואה של צה"ל וחיילים שהיו במקום הענקנו לפצועים טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותם לבתי החולים. כשמצבו של אחד קשה, אחד בנוני, והשאר קל".

    מבית החולים שערי צדק נמסר: ליחידת הטראומה במרכז הרפואי שערי צדק הגיעו חמישה פצועים מאירוע הדריסה ברחוב דוד רמז סמוך למתחם התחנה. פצוע אחד במצב קשה עם חבלה רב מערכתית, עבר אבחון וטיפול ראשוני, בדיקות הדמיה ומועבר לחדר ניתוח. בנוסף, ארבעה פצועים קל עם פגיעות גפיים מועברים להמשך טיפול.

    זירת הפיגוע: צילום: Yonatan Sindel/Flash90

     

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90


    0 תגובות