נשיא המדינה ביקר בתחנת המשטרה זבולון

    בנצי לייזרוביץ No Comments on נשיא המדינה ביקר בתחנת המשטרה זבולון

    נשיא המדינה ראובן ריבלין ביקר בתחנת המשטרה 'זבולון' שבמחוז חוף וקיבל סקירה מפי מפקדי התחנה שהציגו לו מספר מיזמים שמטרתם להגביר את החיבור והמעורבות של המשטרה בקהילה. ריבלין: "שיח עם תושבים הוא שלב מרכזי בתהליך בניית האמון בין האזרחים למשטרה, אני שמח לראות שלקחתם על עצמכם, גם את המשימה החברתית"

    צילום: דוברות המשטרה (חוף)
    11:58
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on הרב קוק במסר מרגיע: "אי אפשר לנבא עתידות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא המדינה ראובן ריבלין ערך היום (חמישי) ביקור בתחנת המשטרה 'זבולון' שבמחוז חוף, וקיבל סקירה מפי מפקד התחנה ניצב-משנה קובי קרני ומפקד מחוז חוף ניצב פרץ עמר, שהציגו לו מספר מיזמים שמטרתם להגביר את החיבור והמעורבות של המשטרה בקהילה.

    לאחר מכן לקח הנשיא חלק במיזם ייחודי של המשטרה בשם "ניידת המשאלות" – המגשימה משאלות לילדים המבקשים להיות שוטרים ליום אחד.

    הנשיא פגש בביקורו את חוסיין, צעיר עם צרכים מיוחדים מבסמת טבעון שהשתתף בפרויקט וסיפר לו על החוויה.

    במפגש עם השוטרות והשוטרים אמר הנשיא כי הגיע כדי להתרשם מהעשייה היום-יומית, ולומר תודה על העבודה הקשה שהם עושים. עוד אמר הנשיא: "שיח עם תושבים הוא שלב מרכזי בתהליך בניית האמון בין האזרחים למשטרה. אני שמח לראות שלקחתם על עצמכם, נוסף על תפקידי האכיפה והשמירה על הסדר, גם את המשימה החברתית. המפגש עם חוסיין, שזכה לנסוע היום ב"ניידת המשאלות", הוא עדות לכך", אמר ריבלין.



    0 תגובות