ח"כ שקד: "לא מופתעת מעמדת הנשיאה חיות"

    ישראל רובין 1 Comment on ח"כ שקד: "לא מופתעת מעמדת הנשיאה חיות"

    ח"כ איילת שקד: "לא הפתיעה אותי שהנשיאה חיות כן פסלה את היזבק, כל מי ששאל אותי אמרתי לו שהוא תפסול אותה. לדעתי חיות שייכת לאמצע"

    בית המשפט העליון צילום: Lior Mizrahi/FLASH90
    21:51
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on הרב שווינגר: "עולם הישיבות ישרוד גם בלי תקציב"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ איילת שקד מתייחסת לפסיקת בית המשפט העליון אמש שהכשירה את את התמודדותה של ח"כ היבא יזבק תומכת הטרור מהרשימה המשותפת, ואומרת כי היא לא הופתעה מעמדתה של נשיאת בית המשפט העליון בעד פסילת ח"כ יזבק: "לא הפתיעה אותי שהנשיאה חיות כן פסלה את היזבק, כל מי ששאל אותי אמרתי לו שהוא תפסול אותה. לדעתי חיות שייכת לאמצע".

    שקד מתייחסת גם לאפשרות לסיפוח מיידי של שטחי יהודה, שומרון ובקעת הירדן וקוראת לצאת למהלך: "העמדה שלנו חד משמעית לספח כעת, אף אחד לא יודע מה יהיה אחרי הבחירות. אנחנו המפלגה היחידה שמתנגדת למדינה פלסטינית, המילים מדינה פלסטינית מופיעה 159 פעמים בתכנית המאה. בפוליטיקה דברים נוטים להתמסמס, לא מן הנמנע שגם התנאים שהציבו לערבים – יתפוגגו".

    שקד תוקפת את ראש הממשלה נתניהו על 'שתיית' המנדטים של הציונות הדתית: "נתניהו באופן קבוע תוקף את הציונות הדתית, הוא רוצה אותנו קטנים וחלשים. התפקיד שלנו זה לדאוג שלא תקום מדינת טרור בלב מדינת ישראל. מדאיג אותי שתקוף מדינת טרור בממשלת ליכוד וגנץ. היחידים שיכולים למנוע את זה זה אנחנו ולכן רוצים אותנו קטנים וחלשים".

    שקד מצהירה: "אנחנו מקימים ממשלה רק עם הליכוד – ואם הליכוד יתעסק בהגדלת הגוש זה גם יקרה. הם צריכים לזנוח את הקמפיין התוך גושי". את הדברים אמרה ח"כ שקד לשרון גל בגלי ישראל.

    במקביל, גם השר בצלאל סמוטריץ' התייחס לקמפיין התוך-גושי של נתניהו ואמר הבוקר: "מישהו יכול להסביר את אסטרטגיית מנהיג המחנה הלאומי שבמקום להתאמץ להגדלת גוש הימין ולהביא 61, בוחר לירות בנגמ"ש ולתקוף את השותפים הטבעיים ביותר שלו?!", תהה סמוטריץ'.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      גברת שקד ,אל תכניסי את שופטי העליון ובכלל ,בקטגוריות מפלגתיות .בכך את הורסת את אי תלותו של בית המשפט .אפילו השופט שטיין שדאגת להביאו מארצות הברית כמי שייצג את השמרנות הפחית את עונשו של מחבל שהרג יהודי בירושלים מפאת גילו הצעיר וברור שזו סטירת לחי לתמיכתך למינוי שלו .אז תשאירי את בית המשפט נקי מהשפעות וזהויות פוליטיות