קרעי: "בעד עימות מתוקשר של נתניהו-גנץ"

    ישראל רובין 1 Comment on קרעי: "בעד עימות מתוקשר של נתניהו-גנץ"

    ח"כ שלמה קרעי: "אני דווקא בעד עימות תקשורתי בין נתניהו לגנץ. אבל אני חושב שגנץ לא יסכים להיכנס לגוב האריות הזה" | מצהיר: "נחיל את הריבונות בתיאום עם האמריקנים מיד לאחר הבחירות כשאנחנו נשיג את ה-61 מנדטים"

    שלמה קרעי צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הכנסת ד"ר שלמה קרעי (הליכוד) שוחח הבוקר (שני) עם בצלאל קאהן ועו"ד משה אוסדיטשר במהדורת הבוקר. בפתח דבריו התייחס קרעי לאפשרות של קיום עימות תקשורתי בין המועמדים לראשות הממשלה ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר כחול לבן בני גנץ, קרעי הצהיר כי הוא תומך ברעיון: "אני דווקא בעד עימות. אבל אני חושב שגנץ לא יסכים להיכנס לגוב האריות הזה, זה ברור לכולם שנתניהו, מה שנקרא 'אוכל אותו בלי מלח' בעימות שכזה, כשאנחנו רואים איך גנץ נעזר כל הזמן באמצעים כמו טלפרומפטר".

    האזינו:

    קרעי תקף את גנץ על כוונתו, לטענת קרעי, להקים ממשלה עם חברי הרשימה המשותפת: "אם התקשורת היתה הוגנת היו שואלים את גנץ שאלות קשות כמו למשל מה ההיתכנות שלך להקים ממשלה בלי הרשימה המשותפת, אבל אין לו שום סיכוי להקים ממשלה בלי תומכת הטרור היבא יזבק שאותה בג"ץ הכשיר אתמול וחבריה מהרשימה המשותפת"

    בשולי הדברים, בעקבות דבריו של קאהן בדרך אגב כי כחרדי הוא לא למד לימודי ליב"ה, חשף הח"כ כי אף הוא למד במוסד תורני ולא למד לימודים אלו: "גם אני למדתי בתלמוד תורה ולא למדתי לימודי ליב"ה, עם הלימוד התורני שלנו אפשר להשלים הכל".

    קרעי ממשיך ותוקף את מפלגת כחול לבן בראשות ח"כ בני גנץ, על כך שהם סותרים את עצמם, לדברי קרעי: "הזכרתם את מערכת הבריאות, כחול לבן זו מפלגת תרתי דסתרי: מצד אחד רוצים להשאיר את הגז באדמה ומלינים על כך ורוצים לסגור את אסדת לוויתן ומתנגדים לכל המהלכים שהממשלה הזו עשתה ולכל הטוב שהיא הביאה, ומצד שני איך הם רוצים לממן את הרפורמה במערכת הבריאות? מהגז. אז תחליטו מה אתם רוצים".

    "הם אומרים שכשלפיד היה שר אוצר וגרמן שרת הבריאות מערכת הבריאות כביכול היתה מצוינת, ואפילו בזמנו, לא בתקופה שלהם, הקימו 2 בתי חולים: באשדוד, ובקריות. אבל בתכלס בתקופה שלהם לא הקימו כלום ולא סבסדו בכלום את מערכת הבריאות. הם מפלגה של טרנד. הם תופסים תמיד את מה שהליכוד עשה, את רפורמת הגז ועכשיו את תוכנית המאה – ביבי עובד מול אמריקנים 3 שנים והביא הישג משמעותי שלא היה כמותו ובאים כחול לבן ומנסים לרכב על ההישג, אך מצד שני הם נזהרים מטיבי אז הם אומרים נקבל את התוכנית אבל רק בהסכמה של כל הצדדים".

    קרעי מסביר קצת לגבי התוכנית של הנשיא טראמפ ומה השתנה עכשיו עם בוא הצעתו המדינית: "את הסיפוח והחלת הריבונות יכלו לעשות 50 שנה, אבל אז היית חוטף סנקציות וגינויים בינלאומיים ופרובוקציות על ישראל. מה שהשתנה עכשיו שזה יבוא בהסכמה אמריקנית וכאשר אתה מביא אתזה בהסכמה של ארה"ב יש לך גיבוי באו"ם ובמקומות נוספים".

    במענה לשאלה מדוע לא להחיל ריבונות מיידית עכשיו בפועל ענה קרעי: "אם תחיל ריבונות באופן חד צדדי בלי הסכמה אתה מוריד לטמיון מאמצים דיפלומטיים של שנים. מיישמים את התוכנית, אבל זה לוקח זמן. אני סמוך בטוח אחרי הצגת התוכנית על ידי טראמפ ונתניהו שאף אחד מהם לא מנסה לעשות צחוק ולזרות חול בעיני הציבור. עכשיו כרגע, יושבת ועדה משותפת של ישראל וארה"ב ועוברים על הגבול – מדובר ב-800 קילומטר של גבול, מבררים בדיוק איפה זה עובר".

    עוד נשאל קרעי בנושא, שהרי ראש מועצת שומרון יוסי דגן אמר אתמול שיש כבר תוכנית מוכנה. קרעי: "לא הכל מוכן, עוד יושבים על זה. המפות האמריקניות עוד לא נכנסו לרזולוציות. והדבר המהותי יותר הוא שברגע שאתה עושה משהו בניגדו להסכמת האמריקאים שאומרים לך תחכה נשב ונדבר ונחיל אתזה בצורה מסודרת אחרי הבחירות – אז איבדת את כל ההישג".

    קרעי נשאל גם מדוע לחכות לאמריקנים ולא לפעול כמדינה ריבונית עצמאית כפי שנהג נתניהו 'לקבוע כלללים' לאובמה. קרעי: "אובמה היה לרעתנו אז זו היתה הדרך איתו, אבל טראמפ לטובתנו ויש לכך הוכחות לאורך כל הדרך: מהעברת השגרירות לירושלים, הריבונות ברמת הגולן, הכרב בהתנחלויות ועוד. הוא איתנו, הוא בצד שלנו".

    "נחיל את הריבונות בתיאום עם האמריקנים מיד לאחר הבחירות כשאנחנו נשיג את ה-61 מנדטים", מצהיר ח"כ קרעי.

    קרעי קורא לציבור לצאת להצביע בבחירות הקרובות: "מי שלא רוצה שהרשימה המשותפת תהיה עם האצבע על ההדק לפני שיוצאים מבצע בעזה צריך להצביע לממשלת ימין".

    במענה לשאלה כיצד ישיג גוש הימין רוב של -61 מנדטים ללא ליברמן, ענה הח"כ: "בבחירות האחרונות היו מאות אלפי קולות שלא יצאו להצביע אם בגלל אדישות ועייפות. לעומת זאת במחנה השני השנאה לנתניהו מעוררת את כל הרגשות ומוציאה אותם לקלפיות, רואים את זה: 80 אחוזי הצבעה במעוזי השמאל לעומת 60 אחוזים בימין".

    עוד נשאל קרעי, מה אומרים לציבור בכדי שיצא להצביע: "הם צריכים להבין שגורל מדינת ישראל מונח כאן באמת על כף המאזניים. יש כאן או ממשלת ימין יציבה שתמשיך את כל הרפורמות שנעשו בעשור הזה. דיברת על הבריאות: מדינת ישראל נמצאת מקום שישי בעולם במערכת הביראות שלה, תוחלת החיים גבוהה מהממוצע במדינות ה-OECD ועוד".

    קרעי נשאל מדוע נפתלי בנט, שהוא שר ביטחון ומן הסתם שותף למהלכים המדיניים תוקף את נתניהו וקורא לו לספח מיידית למרות הכל. קרעי: "בנט לא שותף, הוא לא מכיר ולא מעורב ואין לו שום מושג בכל התהליך הזה ומה עומד מאחורי התכנית הזו. הוא מנסה לרכב על ההישגים של נתניהו ולהראות שהוא גבר בגלל שאנחנו תקופת בחירות. הוא גם אומר שהוא גבר מול החמאס בעזה אבל אין שום שינוי במדיניות בינתיים".

    האם הליכוד ינצח? קרעי מציג גימטריה חדשה מהפטרת פרשת בשלח: "מִן שָׁמַיִם נִלְחָמוּ הַכּוֹכָבִים מִמְּסִילּוֹתָם" = 1433, "כוכב נתניהו מנצח בשבעה באדר" = 1433.

    "אם אתה אומר שכשר ביטחון אתה תפוצץ את עזה על כל בלון ואתה לא עושה את זה אתה פוגע בהרתעה", אומר קרעי לסיום.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בושה וחרפה.
      במקום להתעמת צבאית עם חמאס – הוא מוצא לנכון להתעמת מילולית עם גנץ.
      ביבי ואנשיו אפסים!!!!