שר הביטחון במסר לאיראן: "גם אחרי חיסול סלימאני נגביר את הפגיעה בכם"

    קובי פינקלר No Comments on שר הביטחון במסר לאיראן: "גם אחרי חיסול סלימאני נגביר את הפגיעה בכם"

    שר הביטחון, נפתלי בנט הבהיר לראשי השלטון בטהרן: "אנו פועלים כל העת וגובים מחירים מאיראן עד שנשיג את היעד הסופי: סילוק איראן מסוריה".בנט הבהיר לאיראן "אנחנו רק נגביר את הפגיעה בכם"

    Israeli Defense Minister Naftali Bennett delivers a statement to the media in Ariel, in the West Bank, January 26, 2020. Photo by Sraya Diamant/Flash90 *** Local Caption *** ????? ????? ????? ???????? ??? ???? ?? ??????? ????? ??? צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בטקס ההתייחדות שנערך ל-73 חללי אסון המסוקים שאירע בשנת התשנ"ז, השתתפו נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, שר הביטחון נפתלי בנט, הרמטכ"ל, רב-אלוף אביב כוכבי, חברי כנסת, ראשי רשויות ומשפחות שכולות.

    באירוע המיוחד נאם שר הביטחון נפתלי בנט נאם באירוע המיוחד והתייחס לזירה הצפונית: "גם בימים אלו, הגזרה הצפונית ממשיכה להעסיק אותנו. השקט היחסי לא מבלבל אותנו, צה"ל דרוך ומוכן לכל תרחיש".

    בנט הבהיר כי המטרה היא ראש איראן האחראית לכל הטרור באזור: "כאשר זרועות תמנון מכות בך, אל תילחם חזרה רק בזרועות, אלא תחנוק את הראש. כך עם איראן. משך שנות דור, נלחמנו ללא הרף בזרועות התמנון האיראני בלבנון, בסוריה ובעזה, ולא התמקדנו מספיק בהחלשה של איראן עצמה", אמר שר הביטחון.

    לדבריו, "כעת אנחנו משנים את התפיסה: אנחנו במערכה רציפה להחלשת ראש התמנון האיראני עצמו: בפעולות כלכליות, מדיניות, מודיעיניות, צבאיות, וגם במימדים נוספים". אמר בנט ולא יסף.

    שר הביטחון העביר מסר ישיר לראשי השלטון הדיקטטורי בטהרן: "אין לכם מה לחפש בסוריה. וכל עוד אתם ממשיכים לנסות לבנות שם בסיסי טרור, אנחנו רק נגביר את הפגיעה בכם. חיסול סולימאני הוא אירוע מעצב שהשפיע משמעותית על הגזרה" אמר שר הביטחון והוסיף, "אבל אל לאויב האיראני לטעות – אנחנו ממשיכים, ונמשיך למנוע נוכחות איראנית על גבולנו הצפוני. אנחנו פועלים כל העת וגובים מחירים עד שנשיג את היעד הסופי: סילוק איראן מסוריה".



    0 תגובות