ת"א אוסרת הנחת תפילין ברחוב • אזולאי: "נשאר רק לאסור על מילה"

    איתי גדסי 2 Comment on ת"א אוסרת הנחת תפילין ברחוב • אזולאי: "נשאר רק לאסור על מילה"

    ח"כ ינון אזולאי תקף את ההחלטה כנגד הנחת תפילין בפרהסיא ע"י דוכני חב"ד הפרוסים בתל-אביב לזיכוי הרבים כפי שהציבור דורש. אזולאי אמר כי "לאחר שמדינת תל אביב הפכה את השבת למרמס בראש כל חוצות וכעת גם התפילין נאסרו ברחובה של עיר"

    An Orthodox Jewish man of the 'Chabad' prays by the river in Pushkar, India. The town of Pushkar is one of the five sacred pilgrimage site for devout Hindus. January 09, 2016. Photo by Nati Shohat/FLASH90 *** Local Caption *** ????? ???? ???? ???? ???? ???'???? ??''? ????? ????? ??? צילום: פלאש90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר ההחלטה השערורייתית של עיריית תל-אביב לראשונה בעולם, לאסור זיכוי הרבים של עוברים ושבים להניח תפילין באמצעות דוכני חב"ד הפרוסים בשכונות וזוכים להיענות גבוהה מצד התושבים המעוניינים בכל מאודם במצוות התפילין מידי יום.

    ח"כ ינון אזולאי (ש"ס) הגיב להחלטה האנטי יהודית הבוטה ואמר "ביני ובין בני ישראל אות הוא לעולם" (שמות לא'), מדינת תל אביב הפכה את השבת למרמס בראש כל חוצות וכעת גם התפילין נאסרו ברחובה של עיר.

    עוד תקף אזולאי את ההחלטה האומללה: "בדרך להפוך אותנו ככל העמים המשימה שנשארה לחולדאי היא לאסור את המילה. זוהי צפירה אחרונה לפני שהספינה טובעת. רק ש"ס חזקה תשמור על ישראל כמדינה יהודית".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      לא להקשיב. לא לפחד מהשוטרים. להסתובב עם תפילין בתיק ולהציע לאנשים באהבה. אני עושה את זה ביוקנעם, ממליץ באהבה