12 תושבים מחו כנגד שינוי שם השכונה: רה"ע: "נכבד את כולם"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on 12 תושבים מחו כנגד שינוי שם השכונה: רה"ע: "נכבד את כולם"

    שינוי שמה של שכונת הר נוף לנאות יוסף כפי שרוצים בעיריית ירושלים, על שמם של מרן הרב עובדיה יוסף ומרן הרב יוסף שלום אלישיב זצ"ל, נתקל בהתנגדות מצד חלק מתושבי השכונה. נציגי התושבים הגיעו לוועדת השמות והכריזו על התנגדותם. ראש העיר הבטיח לתושבים כי ההחלטה שתתקבל תכבד את כולם

    Jerusalem Mayor Moshe Leon speaks during the Israeli Premier League match between Beitar Jerusalem and Hapoel Ra'anana at the Teddy Stadium in Jerusalem on December 25, 2019. Photo by Flash90 *** Local Caption *** ???? ??????? ???"? ??????? ?????? ???? ???? ??? ????? ???????? ????? ????? ????? ??? ????? ??? ???? ??????? צילום: פלאש90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (שלישי) התכנסה וועדת השמות בעיריית ירושלים, בראשות ראש העיר, משה ליאון. על רקע המחאות מצד חלק מתושבי שכונת הר-נוף כנגד שינוי שם השכונה ל"נאות יוסף". הוועדה דנה בשינוי שם שכונת הר נוף על שמם של שני גדולי התורה שפעלו בירושלים בעשורים האחרונים – מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל ומרן הרב יוסף שלום אלישיב זצ"ל.

    במהלך הדיון נשמעו 12 תושבים שביקשו להופיע בפני הוועדה ולהביע את דעתם על שינוי השם. לדיון גם הגיעו גם נציגי המנהל הקהילתי שערך בשבועות האחרונים מהלך של שיתוף ציבור רחב היקף והשמיע את הקולות המגוונים של תושבי השכונה.

    הוועדה שמעה בקשב רב ובתשומת לב את כל התושבים וקיימה דיון יסודי בסוגיה. ראש העיר, משה ליאון, המכהן כיו"ר הוועדה, ביקש שהות על מנת לשקול את הדברים. "שמענו את הרצון העז של תושבי השכונה להנציח כראוי את שמם של גדולי התורה".

    ליאון הוסיף, "הקשבנו בקשב רב גם להתייחסות אנשי המנהל הקהילתי שהביאו מספר הצעות שמביאות בחשבון את הקולות המגוונים של תושבי השכונה מחד ואת הנצחת גדולי התורה מאידך". ראש העיר אמר בסיום דבריו, "אני בטוח שההחלטה שתתקבל בימים הקרובים תכבד את ירושלים, את מנהיגיה הרוחניים, את שכונת הר נוף וכמובן את קולות תושביה".



    0 תגובות