בנט: "בן גביר בז למדינה"; בן גביר: "בנט מפקיר את החיילים"

    איתי גדסי 7 Comment on בנט: "בן גביר בז למדינה"; בן גביר: "בנט מפקיר את החיילים"

    חילופי מהלומות מילוליות בין יו"ר ימינה השר נפתלי לבנט ליו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר. בנט: "לא אכניס לכנסת בן אדם שבז למדינה ותפיסה שרואה בצה"ל ובמשטרה אויבים", בן גביר: "בזמן שבנט כשר ביטחון מפקיר את החיילים, איתמר בן גביר נתן להם תמיכה משפטית ודואג כי לא יישארו לבד במערכה"

    בן גביר צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר עוצמה יהודית השר נפתלי בנט תוקף את יו"ר עוצמה יהודית עו"ד איתמר בן גביר: "לא אכניס לכנסת בן אדם שבז למדינה ותפיסה שרואה בצה"ל ובמשטרה אויבים. ההורים שלנו לא עלו לארץ בשביל להיות מליציות פלגניות על הרי ארץ ישראל – זה מה שיפרק אותנו".

    בעוצמה יהודית הגיבו על דבריו של בנט ואמרו: "מסתבר שבנט בלחץ ובפאניקה מהסחף שנוצר לטובת עוצמה יהודית. חמור מאד שנפתלי בנט ממשיך להכפיש בשקרים את עו"ד איתמר בן גביר, מי שמוסר נפש יום-יום למען חיילי צה"ל. בזמן שבנט כשר ביטחון מפקיר את החיילים, איתמר בן גביר נתן להם תמיכה משפטית ודואג כי לא יישארו לבד במערכה".

    "איתמר בן גביר הוא ציוני אמיתי, שאימו לחמה באצל ומי שמארח בביתו את חיילי צה"ל בשבתות, מחלק להם אוכל ושתיה חמה בלילות החורף הקרים ודואג להם. בנוסף בן גביר הוא זה שמייצג בהתנדבות חיילי צה"ל שחווים טרור משפטי, לאחר שהגנו על חייהם".

    עוד מסרו: "גם לגבי העמדה ביחס למדינת ישראל, אם בנט היה טורח לבדוק היה מגלה שבבית המדרש שלמד בן גביר אומרים פעמיים הלל ומברכים את המדינה. לגבי ההכפשות שמפיץ בנט, לפיהם כביכול איתמר בן גביר מתדרך נערי גבעות נגד חיילי צה"ל, מדובר בשקרים ביודעין.

    "התדרוכים של בן גביר לנערים לשתוק בחקירות, נעשו כשבן גביר היה היחיד שלחם נגד העינויים הזוועתיים של נערים בפרשת דומא, בזמן שבנט ושקד גיבו את החוקרים המענים. כזכור, בפרשה ההיא בית המשפט פסק כי בן גביר צדק וכי היו עינויים קשים והעדויות שנגבו אינן תקינות – ובנט שתמך בעינויים התברר שוב כמי שמפקיר את הציבור שלו בשביל להחניף לשמאל".



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      זה נשמע כמו קרב חתולים עלוב

    2. 6

      נאחל הצלחה לשני הצדדים.

      1. אתה תשתוק ותתפלל שהשותף שלך, הרשימה הערבית תתחזק

    3. 5

      בנט צריך להתבייש!
      בזמן שהוא ושקד נתנו גיבוי לשבכ שעינה קטינים בן גביר ייצג אותם ואף הוכיח כי העדויות שנגבו מהם באלימות אינן קבילות…
      נפתלי בנט לא יכול לייצג את הציבור הדתי לאומי!

    4. 4

      האמת בן גביר צודק.. הפעם אצביע לו סופית!

    5. 3

      בנט עשה סיבוב על הכיפות הסרוגות והכי גרוע שהם יודעים שהוא או משפחתו רפורמים תלחצו ליוטיוב ותראו איך בנט נלחם לעשות מקום מעורב לרפורמים בגלל שהמשפחה שלא משם היפה מכול שייש את בצלאל ואת פרץ שם איחס

    6. 2

      חשפנו לעליבות פוליטית! 1: סמוטריץ פעל להקמת גוש ימין אחד!  2: רפי פרץ ובן גביר מכריזים על איחוד מאחורי גבו של סמוטריץ וחוגג!  3: סמוטריץ נאמן לרעיונו, מצטרף לבנט!  4: רפי פרץ ובן גביר שחגג בהלם!  5: רפי הבין שלא עוברים את% החסימה, התנצל ועבר לימינה מתוך אחריות לא לבזבז קולות!  מסקנה:  בן גביר צריך לפרוש ולהערך להכין הנהגה חדשה לפעם הבאה ולהמליץ לבוחריו להצביע ליכוד!! ולו רק בגלל שנתניהו והליכוד תרמו מנדט לבית היהודי כדי שיצרפו את עוצמה בסבב הראשון שנשכח.. ?אין מפלגה שתוותר על מנדט שלם לטובת אחרת.. אין דברים כאלה