הישראלים על ספינת הקורונה • שר החוץ: "נעשה מאמץ להשיבם ארצה"

    שלמה ריזל No Comments on הישראלים על ספינת הקורונה • שר החוץ: "נעשה מאמץ להשיבם ארצה"

    מספר נגועי הקורונה בספינת הטיולים עלה ל-147. הישראלים שעל הספינה מבקשים לחזור הביתה. בהנחיית שר החוץ ישראל כ"ץ פנה משרד החוץ לרשויות היפניות בבקשה להוריד את האזרחים הישראלים מהאונייה ובדיקת אפשרויות בידוד אחרות

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    3,600 נוסעים ואנשי צוות נמצאים כבר שבוע בהסגר ומבודדים בתוך ספינת הטיולים "דיימונד פרינסס" העוגנת מול חופי יפן, לאחר שהתגלו בה מספר חולי 'קורונה', משרד הבריאות היפני עדכן כי מספר הנגועים בקורונה על הספינה עלה ל-147 בני אדם. בין הנוסעים נמצאים 15 ישראלים בהם מבוגרים, בני משפחתם יצאו בקמפיין תקשורתי להשיבם הביתה.

    שר החוץ ישראל כץ הנחה את משרד החוץ לבדוק חלופות אחרות לבידוד הישראלים מול ממשלת יפן. במשרד החוץ מקיימים קשר יומיומי עם הרשויות ביפן בעניין האזרחים הישראלים שנמצאים על האונייה מול חופי יפן.

    במשרד החוץ אומרים היום, כי שגרירות ישראל ביפן דואגת להבטיח שהאזרחים הישראלים מקבלים מענה לצרכיהם לרבות אספקה שוטפת של תרופות ואוכל כשר, כאשר הרשויות היפניות מסייעות בכל מה שנדרש. כמו כן הועברו חבילות של אספקה מהארץ.

    כמון כן בוחנים במשרד החוץ כיצד לסייע לאזרחים לשוב ארצה עם סיום תקופת הבידוד, לרבות הסדרת מכתב מהרשויות ביפן שמאשר סיום תקופת הבידוד שיאפשר לאזרחים לטוס חזרה לארץ.

    שר החוץ כץ אמר: "נעשה כל מאמץ להשיב ארצה את הישראלים שנמצאים על ספינת הקורונה, תוך הקפדה על התנאים הנדרשים כדי להגן על הציבור".



    0 תגובות