בנט בהשקת קמפיין ימינה: "לא נכנס לממשלה ללא ריבונות"

    איתי גדסי No Comments on בנט בהשקת קמפיין ימינה: "לא נכנס לממשלה ללא ריבונות"

    בנאום השקת קמפיין מפלגת 'ימינה' התייחס בנט לביטול צו המעצר כנגד העציר היהודי, "אינני חותמת גומי של אף אחד" | בנט הזכיר בנאומו את ההחלטה לבנות שכונה חדשה בחברון לאחר 22 שנה, החלטה שנתניהו, ליברמן ובוגי פחדו לקבל עד היום לטענתו | בנט הבהיר: "לא אכנס לממשלת שמאל אנטי דתית של גנץ ולפיד"

    Minister of Defense Naftali Bennett attends the campaign launch of the right-wing Yamina party, ahead of the Israeli general elections, February 12, 2020. Photo by Tomer Neuberg/FLASH90 *** Local Caption *** ??? ????? ?????? ??? צילום: Tomer Neuberg/FLASH90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון ויו"ר ימינה, נפתלי בנט, הבהיר הערב (רביעי) בנאומו בכנס השקת קמפיין 'ימינה' לכנסת בכפר המכביה כי אני "לא חותמת גומי" של אף אחד, על רקע ביטול צו המעצר המנהלי כנגד העציר היהודי אליה בן דוד.

    בנט הוסיף, "אני מוקיר ומעריך מאוד את עבודתם של אנשי השב"כ, הם עושים עבודת קודש.
    הם לא אויב, הם אחים. אבל כשר הביטחון של מדינת ישראל אני לא חותמת גומי של אף אחד. יש לי תפיסות וערכים, ואנחנו צריכים לאזן בצורה נכונה בין ביטחון המדינה לבין ערכי החירות של המדינה".

    בנט סיפר על הדרמה שהתחוללה מאחורי הקלעים, "יממה לפני הבאת העציר לבית המשפט, אכן חתמתי על הצו מתוך אינפורמציה מסוימת. אבל אז קרה דבר: בית המשפט והשופט שחררו לחלוטין את אותו עציר אבל לא רק זה, הוא גם ממש דיבר בצורה בוטה ונזף על עצם הבקשה".

    בנט הבהיר כי "זה הרים לי דגל אדום וביקשתי לברר האם השופט היה מודע לאינפורמציה הסודית. כשקיבלתי את התשובה שכן, לא מיד שחררתי, אמרתי אני רוצה לבדוק. במשך יום ארוך עם הרבה שאלות, שאלתי ושאלתי, והגעתי למסקנה שלא מדובר בפצצה מתקתקת, ואין הצדקה למעצר מינהלי. כן מדובר בבנאדם שעשה לכאורה דברים חמורים ולכן אנחנו כן מגבילים אותו מלהיכנס לאזורי סיכון".

    בנט הוסיף, "אני כן מצפה משב"כ ורשויות החוק להפעיל את החוק ולהגיד כתב אישום. זו הדרך במדינת חוק תקינה. אני לא מקבל שום אלימות, לא של ערבים ולא של יהודים. מי שפוגע בחיילי צה״ל או מפעיל אלימות כנגד ערבים זה דבר חמור מאוד ואף אחד פה באולם לא מקבל את זה. אבל אנחנו לא חותמת גומי".

    נתניהו פחד, סיפר הערב בנט ואמר, "כשלפני חודשיים החלטתי, אחרי 22 שנה שלא בנו בית אחד בחברון, לאשר שכונה חדשה בחברון, קיבלתי אזהרות מכאן ועד הודעה חדשה. והבנתי למה קודמיי – רה"מ נתניהו, ליברמן, בוגי – פחדו. אבל נבחרנו למשול לפי ערכינו. קיבלתי החלטה ואישרתי את השכונה".

    בנט סיפר כי גם החלטתו לעקל חשבונות של משפחות מחבלים נתקלה בהתנגדות, "לפני חודש וחצי, כשהחלטתי לראשונה בתולדות ישראל לעקל כסף ורכוש של משפחות מחבלים, אמרו לי זה יעורר מהומות. הקשבתי, שקלתי והחלטתי. עיקלנו. אנחנו נרדוף אחרי כל מחבל. לא נפחד".

    בנט המשיך והבהיר את ההחלטות האמיצות שנקטו בימינה כנגד כולם, "לפני 4 שנים, שרת המשפטים הטובה בתולדות ישראל, איילת שקד, דרשנו להוציא את התנועה האיסלאמית פלג צפוני מהחוק, כמה אזהרות: זה ידליק את טורקיה, זה ידליק את מצרים, כל העולם הערבי יתעורר. ולחצנו ולחצנו. ייבשנו את התנועה האיסלאמית פלג צפוני והיום ראש התנועה, ראא’ד סאלח, הלך לכלא. המנוול הזה בכלא. לא מהומות ולא בטיח". אמר שר הביטחון.

    בסיום דבריו אמר בנט, "לכן רבותיי, גם אם יתדרכו נגדנו, שזה דבר חמור כי יש דרג נבחר ודרג מקצועי, אני אוהב ומוקיר את כל עובדי הציבור ואנשי השב״כ, אבל בדמוקרטיה הדרג המדיני הוא המחליט וכך יהיה".

    יו"ר ימינה התייחס לתדרוכים כנגד ימינה, "כל הזמן מפריכים שקרים ושמועות. שנלך עם גנץ ועם זה ועם זה. זה ברור שנלך לממשלת ימין בראשות נתניהו. בשום מצב לא אכנס לממשלת שמאל אנטי דתית של גנץ ולפיד שרוצים לפגוע בכל מה שאנחנו מאמינים". אמר בנט והוסיף, "לא ניכנס לממשלה ללא ריבונות".

    צילום: Tomer Neuberg/FLASH90

     



    0 תגובות