"מהיום אנחנו חיילים שלכם": גפני בסיור בעוטף עזה

    איתי גדסי No Comments on "מהיום אנחנו חיילים שלכם": גפני בסיור בעוטף עזה

    בסיור מיוחד שערך ח"כ משה גפני עם צוות לשכתו בעוטף עזה, עשרות תושבים הגיעו להודות על עזרתו מול הבירוקרטיה הממשלתית, והטיפול בפיצויים לאחר ההפסדים הגדולים שנגרמו לעסקים הקטנים בעקבות המצב הביטחוני.

    Chairman of the Degel haTorah party Moshe Gafni, at the opening event of their election campaign, ahead of the Israeli elections, in Jerusalem, on February 12, 2020. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ??? ????? ??? ???? ?????? ??????
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני סייר יחד עם צוות לשכתו וצוות הלשכה המשפטית של ועדת הכספים ביישובי עוטף עזה. המשלחת התחילה את הסיור במסעדת הפסאז' בעיר שדרות עם מוטי כהן בעל המסעדה שסיפר על הקושי בהפעלת מסעדה על רקע הקסאמים, ועל ביטולי ההזמנות בכל אזעקת צבע אדום.

    גפני, אתה החזרת לנו את הגאווה! "אישור תקנות הפיצויים שנלחמת בועדת הכספים יחד עם היועצת המשפטית של הועדה הצילה אותנו מפשיטת רגל!".

    השף חיים כהן שהיה ממובילי המאבק סיפר לנוכחים על הפגישה הראשונה שנפגש עם הרב גפני בלשכתו, "נפגשתי עם הרבה פוליטיקאים כדי לנסות להוריד מהעוול הזה, כולם הבטיחו והבטיחו, אתה, הרב גפני – היחיד שנכנסת לעובי הקורה ובתוך כמה חודשים הבאת את הפיתרון המיוחל לתדהמת כולנו. "אנחנו חבים לך הכרת הטוב גדולה על כך".

    אח"כ המשיכה המשלחת לאולם האירועים '4 עונות' שבקיבוץ ברור חיל יחד עם אביב שזירי בעל האולם, "היה פה לפני כחודש מטח רקטות שעה לפני תחילת חתונה ובמקום 250 אורחים ומוזמנים הגיעו 80, "אני לא יכולה לספר לכם את הבכי של החתן והכלה שלא יכולתי להסתכל להם בעיניים ביום השמח בחייהם, הפיצויים האלו שאתה, גפני דאגת לנו מחזירים לנו את השמחה והתשוקה לעבודה".

    לאחר מכן המשיכה המשלחת לאנדרטת 'חץ שחור' המשקיפה אל רצועת עזה וממחישה את הקרבה של היישובים לגדר ולרצועה. ראש המועצה האיזורית סקר בפני הרב גפני והנוכחים את המפה הדמוגרפית ואת מה שעוברים התושבים והילדים במוסדות החינוך ביום יום.

    אח"כ המשיכה המשלחת ל'קפה גרג' בעיר שדרות, יחד עם שמעון אלחרט בעל המסעדה, שם בפני שולחנות ערוכים נערכה ישיבה הוקרה לח"כ  גפני על ההישג הגדול באישור תקנות הפיצויים למסעדנים ולבעלי האולמות בעוטף עזה.

    "מהיום אנחנו החיילים שלכם, אתם היחידים שעזרתם לנו מבלי לבדוק בציציות שלנו, תורה רבה לך הרב גפני מכל הלב!".

    יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני אמר: "התודה היא לכם בעלי העסקים בעוטף, אני יחד עם כל החברים בועדה תיקנו עוול מתמשך ואני שמח על כך. שתדעו, כל עוד אני בועדת הכספים – אמשיך לעשות הכל כדי שתקבלו את מה שמגיע לכם, אתם מחזקים אותנו!".

    בסיור השתתפו ראש עיריית שדרות אלון דוידי, ראש מועצת שער הנגב אופיר ליבשטיין, השף חיים כהן, מנכ"ל 'מסעדנים חזקים ביחד' תומר מור, מנכ"ל 'איגוד המסעדות' שי ברמן, מ"מ המוניציפאלית של 'דגל התורה' סגר"ע ב"ב מנחם שפירא, מנה"ל מטה ארגון ורל"ש ח"כ גפני שלמה פולק, היועצת המשפטית של ועדת הכספים עו"ד שגית אפיק, שלומית ארליך מהלשכה המשפטית של הועדה, חברי מועצה, בעלי אולמות ומסעדנים בעוטף, פעילים ותושבים.



    0 תגובות