עודה מאשר: "בלעדינו אין לגנץ ממשלה"; ליברמן: "אשב עם מרצ"

    איתי גדסי 1 Comment on עודה מאשר: "בלעדינו אין לגנץ ממשלה"; ליברמן: "אשב עם מרצ"

    בליכוד תקפו את דברי ליברמן כי אין לו בעייה לשבת עם מרצ בקואליציית שמאל וכחול לבן: "יצא המרצע מן השק. ליברמן הולך סופית עם השמאל יחד עם גנץ ואחמד טיבי" | יו"ר הרשימה המשותפת הבהיר, כי הם פועלים להחליף את נתניהו בגנץ רק מהשנאה לנתניהו, "בלי המשותפת אין לגנץ ממשלה" אמר עודה

    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נתניהו צדק ועודה מאשר: יו"ר הרשימה המשותפת ח"כ איימן עודה הבהיר בריש גלי כי מלבד ממשלת אחדות, לא ניתן להקים ממשלה בלי הרשימה המשותפת. "גנץ לא כוס התה שלנו", אמר עודה באירוע שבת תרבות בבאר שבע. "רצינו להחליף את נתניהו, לא מאהבת מרדכי אלא משנאת המן".

    הוא הוסיף כי "אם לא תהיה ממשלת אחדות, לא יהיה אפשר להקים ממשלה בלי המשותפת, אנחנו נגיע ל-16 מנדטים, אי אפשר יהיה להתעלם מאיתנו", העריך עודה.

    לאחרונה העלו בליכוד קמפיין ענק "לגנץ אין ממשלה בלי טיבי". היום מאשר עודה את הקמפיין שבכחול לבן חוששים ממנו שיגרום למצביעי הימין הרך לחזור חזרה לשורות הליכוד.

    בתוך כך גם יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הבהיר שוב לכולם כי הוא מוכן לשבת עם השמאל הקיצוני, "אני חוזר ואומר ישראל ביתנו לא תשב ולא תשתף פעולה עם תומכי טרור, כולל הרשימה הערבית המשותפת. אין לי שום בעיה לשבת בקואליציה עם רשימת העבודה-גשר-מרצ המאוחדת. זו רשימה אחת שמרצ היא חלק קטן ממנה".

    עוד הוסיף ליברמן: "אנחנו בתום עידן נתניהו, אני מקווה מאוד שהוא יעשה טובה לכולנו ויפרוש". השאלה הגדולה אם ליברמן יסכים שהמשותפת תתמוך מבחוץ, אחרי הכל ללא הרשימה המשותפת השמאל וליברמן מגרדים את 50 המנדטים.

    מהליכוד נמסר בתגובה לדברי ליברמן: הליכוד: "יצא המרצע מן השק. ליברמן הולך סופית עם השמאל יחד עם גנץ ואחמד טיבי".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ביבי ישב עם ברק. לבני. לפיד.
      ביבי שמאלן – תמך בהתנתקות. לא מגיב בעזה. לא מחיל ריבונות.
      ביבי לא יכול להקים ממשלה ללא טיבי!!!

      עובדה!