ראשי יהדות התורה תוקפים בחריפות את גנץ: "חסר עמוד שדרה"

    איתי גדסי No Comments on ראשי יהדות התורה תוקפים בחריפות את גנץ: "חסר עמוד שדרה"

    לאחר ההודעות השקריות מבית כחול לבן וליברמן כי הם בקשר עם גורמים במפלגות החרדיות, וכי שם נערכים ליום שאחרי נתניהו, מבהירים הראשי המפלגה ליצמן וגפני כי ידבקו בבלוק הימין ולא ילכו עם גנץ וליברמן, במיוחד לאור קמפיין ההסתה השקרי כנגד הציבור החרדי

    Members of the United Torah Judaism party hold a press conference after meeting with Israeli president Reuven Rivlin at the President's Residence in Jerusalem on September 23, 2019, as Rivlin began consulting political leaders to decide who to task with trying to form a new government after the results of the country's general election were announced a few days ago. Photo by Hadas Parush/Flash90 *** Local Caption *** ???? ?????? ?? ????? ??????????? ?? ??????? ?????? ?????? ?????? ??? ????? ?????? ???????? ??????? ????? ?????
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שיו"ר כחול לבן התראיין אמש למספר ערוצי תקשורת ואף אמר כי כחול לבן בקשר עם גורמים במפלגות החרדיות, בנוסף ליברמן טען כי במפלגות החרדיות נערכות ליום שאחרי נתניהו.

    ביהדות התורה החליטו לשים סוף לידיעות הכזב מבית מדרשם של מפלגות השמאל, ראשי המפלגה ליצמן וגפני אומרים היום: "בליץ הראיונות של בני גנץ אמש מוכיח כי בראשות כחול לבן עומד אדם ללא ניסיון פוליטי, חסר עמוד שדרה שנגרר לתעמולה אנטי חרדית המבוססת על סטריאוטיפים והסתה כנגד מסורת ישראל שאין לה כל בסיס וצדק" תקפו השניים.

    ליצמן וגפני הוסיפו כי "כל זאת למרות שגנץ הודיע באחרונה שמצטער על הקמפיין האנטי חרדי בו נקט בבחירות הקודמות", אמרו ורמזו על לפיד כמנהל הקמפיין האמיתי של כחול לבן.

    ראשי המפלגה הבהירו כי בניגוד לידיעות הכזב מגנץ וליברמן, "עובדה זו מוכיחה כי על יהדות התורה להמשיך לדבוק בהמשך החיבור לבלוק הימין בראשות נתניהו, ולא עם השמאל בראשות גנץ-לפיד, מרץ וליברמן". ובכך סתמו את הגולל על השמועות השקריות.



    0 תגובות