ברוך מרזל: "אני מוכן להתערב עם יאיר נתניהו"

    אסתי פלד 2 Comment on ברוך מרזל: "אני מוכן להתערב עם יאיר נתניהו"

    ברוך מרזל מראשי עוצמה יהודית אומר בריאיון ל'מהדורה המרכזית' כי "אם אנשים לא היו חוששים מאחוז החסימה היינו מקבלים 5-6 מנדטים" | האזינו

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר עוצמה יהודית ברוך מרזל בריאיון הערב (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת איתי גדסי הגיב על הסקר שמגלה כי מחצית מהמתלבטים בציבור החרדי שוקלים להצביע ל'עוצמה יהודית': "אם אנשים לא יחששו מאחוז החסימה נגיע ל5-6 מנדטים".

    עוד הוסיף מרזל: "בציבור החרדי מכירים אותנו הרבה אנשים והם יודעים שבנושאי דת אנחנו יותר פעילים מהמפלגות החרדיות".

    מרזל סקר את הכישלונות וההצלחות לטענתו של עוצמה יהודית והסיבות להן, "פעם ראשונה רצנו עם סמוטריץ' ווהם בזכותינו הם עברו את אחוז החסימה. בבחירות האחרונות הגיעו ל-84 לאלף קולות, למרות הקמפיין הקשה של נתניהו נגדינו. בבחירות השניות שלנו אנחנו רצנו לבד למרות שעשינו את כל המאמץ לרוץ עם הרב פרץ. היינו בקשר גם עם המפלגות החרדיות  לגבי חיבורים ובלוק טכני". מגלה מרזל.

    מרזל תקף את ימינה ואמר כי "יש גורמים בימינה שאומרים לאנשים שבו בבית רק אל תצביעו לעוצמה". על הצעתו של יאיר נתניהו לאיתמר בן גביר לקיים התערבות על מיליון ש"ח אם עוצמה תעבור את אחוז החסימה, משיב מרזל "אני מוכן להתערב עם יאיר נתניהו על שבלי שאנחנו מקבלים 4 מנדטים אין לו ממשלת ימין הוא לא יוכל להקים ממשלה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אני אוהב את האיש הזה. איש אמת

      1. לגמרי כמה חבל שאין כאלה בכנסת ישראל