ח"כ טסלר תוקף: "גנץ מוסת נגד החרדים ע"י לפיד וליברמן"

    איתי גדסי 1 Comment on ח"כ טסלר תוקף: "גנץ מוסת נגד החרדים ע"י לפיד וליברמן"

    ח"כ יעקב טסלר תקף את ההסתה כנגד הציבור החרדי שמגיעה מכחול לבן וישראל ביתנו, והזהיר את יו"ר המפלגה, "גנץ עושה את אותה טעות שעשה בפעם הקודמת, טעות שרק הזיקה לו. כי הציבור מאס בכל ההסתה"

    United Torah Judaism parliament member Ya'akov Tessler arrives for a meeting of the Council of Torah Sages regarding the upcoming elections in Jerusalem on September 4, 2019. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ????? ????? ????? ????? ?????? ???? ???? צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהלך הדיון שהתקיים היום (שני) בכנסת על חסינותו של ח"כ חיים כץ, ח"כ יעקב טסלר (יהדות התורה) נאם במליאה ותקף מעל בימת הכנסת את ההסתה הנוראה כנגד החרדים: "ליברמן ומפלגתו, גררו את ישראל פעם שלישית לבחירות, וכשיש אפס הישגים אחרי שנים רבות של כהונה פרלמנטרית, אין זה פלא שהמצע היחיד שלהם הוא שנאה. שנאה לביבי, שנאה לאחר, ואיך לא, המוצר הכי אופנתי – 'שנאה לחרדים".

    טסלר הוסיף ותקף את ישראל ביתנו: "חדשים לבקרים מזייפים נתונים ומשקרים במצח נחושה לאזרחי ישראל והכל בשם קמפיין הבחירות ושתיית מנדטים, וכמובן על הגב של החרדים".

    "כואב לראות את ההשפעה על השיח בעקבות קמפיין השנאה המכוער של ליברמן" אמר טסלר ותקף גם את יו"ר כחול לבן, "שמעתי את גנץ אומר, שהוא אוהב מאוד את המסורת, מכבד כל אדם וחשוב לו להיות קשוב לצורכי החברה החרדית. אך מצד שני הוא מוסת על ידי לפיד עם דף מסרים שמתואם עם ליברמן, שכאמור, איבד כל רסן" אמר ח"כ טסלר.

    "גנץ, בהתאמה מוחלטת, מתחייב כי יהדות התורה לא תקבל בממשלתו את משרד הבריאות וכי חוק הגיוס יעבור ככתבו וכלשונו", הזכיר טסלר את ההבטחות של גנץ כנגד החרדים והזהיר אותו, "גנץ עושה את אותה טעות שעשה בפעם הקודמת, טעות שרק הזיקה לו. כי הציבור מאס בכל ההסתה, מאס בשיח המפלג".

    "אני קורא לכולם: עיצרו לדקה אחת וחישבו לאן הגענו עם ההסתה הפרועה הזאת" ביקש טסלר והבהיר, "הציבור הרבה יותר חכם ואינטליגנט משיח רדוד זה, והוא יבחן אותנו הפוליטיקאים במעשים שעשינו ונעשה עבורם ולא בסיסמאות חלשות והפצת שנאה", סיים טסלר את דבריו מעל דוכן הכנסת.

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מאיפה אתה מבין בכלל