בהלת הקורונה: קלפיות ייעודיות לנמצאים בבידוד יוצבו בבחירות

    איתי גדסי No Comments on בהלת הקורונה: קלפיות ייעודיות לנמצאים בבידוד יוצבו בבחירות

    התפשטות הנגיף: מנכ"ל משרד הבריאות נפגש היום עם מנכלי"ת ועדת הבחירות ודנו באפשרות של התפשטות הנגיף והפרעתו לתהליך הבחירות בישראל. כמו כן נבחנה אפשרות להצבת קלפיות ייעודיות לנמצאים בבידוד

    Health care basket chairman, Professor Zeev Rothstein and Health Minister Yaakov Litzman attend a press conference presenting the recommendations on the Health care basket for 2020, at the Health Ministry, on January 17, 2020. Photo by Flash90 *** Local Caption *** ????? ?? ??????? ???? ??????? ?? ??????? ??????? ???? ????? ???????? ??? צילום: פלאש 90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בהלת הקורונה: היום (שני) התקיימה פגישה בין מנכ"ל נפגש עם מנכ"לית ועדת הבחירות המרכזית, עו"ד אורלי עדס על רקע התפרצות נגיף "הקורונה" והאפשרות כי התפרצותו בישראל תשפיע על מערכת הבחירות הקרובה.

    בפגישה נידונה סוגיית הצבעתם של האזרחים הישראלים השבים מהיעדים שעל פי הגדרת משרד הבריאות חייבים לשהות בבידוד בביתם למשך 14 יום, אף אם אינם סובלים מתסמינים כל שהם. צויין ע"י אנשי משרד הבריאות, כי כיום יש בישראל כמה עשרות בודדות של אזרחים אשר הצהירו כי הם נמצאים בבידוד בביתם.

    ממשרד הבריאות נמסר כי ככל שימצא כי האזרחים השוהים בבידוד לפי צו של מנכ"ל משרד הבריאות, רשאים לצאת מביתם לצורך הצבעה – תיבחן האפשרות להצבת מספר קלפיות ייעודיות ברחבי הארץ. היו ויוקמו קלפיות ייעודיות אלו – הן ימוקמו באתרים בהם לא ממוקמות קלפיות נוספות.

    כיום, הקלפיות לבחירות לכנסת ה-23, ממוקמות ברוב מבני ציבור, לפיכך התבקש משרד הבריאות לסייע בנושא.

    הובהר, כי משרד הבריאות הוא הגורם המקצועי והאחראי לשמירת הציבור וההגנה עליו.



    0 תגובות