מגוון הקנדלברות הגדול בעולם

    עפר גדנקן No Comments on מגוון הקנדלברות הגדול בעולם

    מבצע על עיצוביו של יעקב מרדינגר – אמן הצורפות מספר 1 בעולם
    רוכשים קנדלברה ומקבלים מחזיק קופסת גפרורים מכסף טהור במתנה!

    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    להאיר את הרגע: הצורפים – הרשת המובילה לכלי כסף ויודאיקה גאה להציג את מגוון הקנדלברות הגדול בעולם, בעיצובו של אמן הצורפות מספר 1 בעולם – יעקב מרדינגר. קולקציית הקנדלברות של הצורפים כוללת אין ספור דגמים מרהיבים בכל הגדלים ובמבחר סגנונות עיצוב, החל מדגמים מלכותיים עם עיטורים מפוארים ועד לקנדלברות בסגנון חלק ובעיצוב אלגנטי ועדכני במיוחד.

    יעקב מרדינגר, אמן בינלאומי ובעלי 'הצורפים', מנצח על יצירה של 400 פריטים חדשים מדי שנה, המיוצרים בסדנאות הצורפות בישראל, טורקיה ואיטליה, ומפארים למעלה מ-3 מיליון בתים ושולחנות יהודיים ברחבי העולם כולו.

    קולקציית הקנדלברות מבית הצורפים עוצבה כולה על ידי אמן הצורפות מספר 1 בעולם, יעקב מרדינגר. "כאשר אני מביט בדגם חדש של קנדלברה שהושלמה זה עתה, אני רואה מולי יצירת אומנות יהודית מרגשת, פרי מחשבה ואהבה אין קץ למקצוע הצורפות. כל קנדלברה מייצגת עבורי את המסורת היהודית של הדלקת נרות שבת, ולכן חשוב שתיראה הכי מכובדת והכי ומדויקת שאפשר", אומר מרדינגר.

    הקנדלברות של הצורפים ידועות ומפורסמות ברחבי העולם באיכותן ובעיצובן המרהיב. כל קנדלברה היא עולם שלם של צורפות ועיצוב בכסף סטרלינג – עבודת יד מוקפדת הכוללת חשיבה יצירתית ושימוש בטכניקות מסורתיות של עיטור וחריטה. בחנויות הצורפים ובאתר החברה ניתן להתרשם ממבחר סגנונות העיצוב, המושפעים ממגוון זרמים באמנות יהודית בעולם.

    וכעת מבצעים מיוחדים ברשת הצורפים: ברכישת קנדלברה ממגוון הדגמים המרהיבים, מקבלים מחזיק קופסת גפרורים מכסף טהור במתנה, ברכישת פמוטים החל מ-2890 ₪, מקבלים מגש יוקרתי במתנה.

    המבצע בתוקף עד ד' אדר תש"פ (29.02.20) לחברי מועדון ולמצטרפים חדשים. אין כפל מבצעים והנחות. בכפוף לתקנון המבצע.

    בלעדי ברשת הצורפים: HSP – Hazorfim Silver Protect – ציפוי שכבת הגנה למניעת השחרה, המעניק הגנה מלאה לכלי הכסף שלכם לאורך שנים.

    בהצורפים תהנו משירות VIP עד בית הלקוח, שמעניק אפשרות לחידוש, תיקון וציפוי כלי הכסף בשכבת הגנה מבלי לצאת מהבית.

     

    מוצרי הצורפים הינם היחידים המצוידים בתעודת הערכה מקורית ISI המעידה על איכות ואותנטיות הפריטים.



    0 תגובות