קמפה חוזר בסערה עם אלבום שני 'אנא אלך' • האזינו

    דוד קליגר 3 Comment on קמפה חוזר בסערה עם אלבום שני 'אנא אלך' • האזינו

    בימים אלו מגיש שלום וגשל את האלבום השני של הזמר והיוצר נפתלי קמפה, באלבום מתארח יוסי גרין בשיר מיוחד על מילים שכתב הגר"א, לצד שיר של קרליבך, וכמובן לחניו של נפתלי, על העיבוד המוזיקלי כרגיל הופקדו הצמד הכי חם בתעשייה אלי קליין & איצי ברי • האזינו ל'כי הם חיינו'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כשנה לאחר שכבש בסערה את עולם המוזיקה היהודית עם אלבום בכורה מופתי שזכה להצלחה חסרת תקדים, מוציא הזמר והיוצר נפתלי קמפה אלבום חדש ומיוחד בשם 'אנה אלך'.

    בשנים האחרונות התגלה נפתלי קמפה כאמן ויוצר מוערך בעולם המוזיקה היהודית, לחניו ושיריו הפכו ללהיטים גדולים, כבש שבוע אחרי שבוע את מצעדי ההשמעות ומושרים בכל תפוצות העולם היהודי, החל מתלמודי תורה וכלה בהופעות ענק.

    מאז יצא לאור אלבומו הראשון ’ליחדא שמא׳ שהפך בתוך זמן קצר להצלחה מסחררת, רכש נפתלי קהל מעריצים נאמן הממלא את הופעותיו שהפכו לשם דבר בכל רחבי הארץ והעולם.

    סגנונו המיוחד הקנה לו שם של איכות ועומק ולחניו המיוחדים חדרו אל תוככי הישיבות, אל הקומזיצים המרגשים וההופעות הגדולות. שירים בטעם ישן מוגשים בקנקן חדש שנכנסו אל לבבות שוחרי המוזיקה החסידית האיכותית וכעת, לאחר ציפייה גדולה יוצא אלבומו השני "אנה אלך", אלבום נוסף פרי יצירתו האישית והייחודית.

    ״אני חושב שאלבום מספר סיפור מלא שקשה לספר בשירים בודדים״ – אומר נפתלי – ״אלו שירים שהלחנתי על פני תקופה של מספר שנים וכל אחד מאיר זווית שונה בחיי. כל שיר מחובר לרגש או שמחה שחוויתי ואני מקווה ומייחל שהצלחתי להעביר את התחושות בשירים״.

    האלבום מורכב מ-11 רצועות בסגנונות שונים ומגוונים, כשתשעה מהן מלחניו של קמפה עצמו, אחד השירים המסקרנים באלבום הוא יצירה משותפת של נפתלי יחד עם המלחין ר' יוסי גרין על מילות קודשו של הגאון מוילנא.

    כמובן, כמיטב המסורת צורף לאלבום ביצוע מחודש ללחן נפלא מבית מדרשו של ר' שלמה קרליבך זצ"ל, על ההפקה המוסיקלית אחראים גם הפעם אלי קליין ואיצי ברי שהפיקו עבור קמפה את אלבומו הראשון. הצמד המצליח עשה זאת בשנית ויצר באופן מושלם שפה מוזיקלית ייחודית, המאפיינת את שיריו של נפתלי.

    האזינו לשיר הרביעי באלבום "כי הם חיינו".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      דיסק פשוט מושלם ממליץ לכל אחד שרוצה להינות ממוסיקה איכותית וטובה ללכת ולקנות אתו, אני פשוט שומע את הדיסק ושומע ושומע ושומע ולא מפסיק לשמוע…

    2. 2

      משה: דיסק פצצה מומלץ בחום