ברקת בריאיון: "אני יודע איך להוריד את מחירי המזון"

    אסתי פלד No Comments on ברקת בריאיון: "אני יודע איך להוריד את מחירי המזון"

    שר האוצר המיועד ח"כ ניר ברקת בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' פרס את משנתו הכלכלית, לאחר השקת המגה רפורמה הכלכלית, בדיור, מזון,עסקים, הייטק ובריאות בישראל לעשור הקרוב, "ישראל הגיע להישגים אדירים אך יחד עם זאת יש מה לעשות בתחום יוקר המחיה והדיור" | על הבחירות: "אפשר להגיע ל-61 מנדטים לגוש"

    צילום: Tomer Neuberg/Flash90
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ושר האוצר המיועד בממשלת נתניהו, ניר ברקת, התראיין הערב (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת איתי גדסי "יש לי תוכנית כלכלית עוד לפני שנבחרתי להיות ח"כ. את התוכנית בניתי עם אחד מהכלכלנים המובילים בעולם מייקל פורטר. לפני שהייתי ראש עיר י-ם עבדתי באותה שיטה, וגם בקדנציה הראשונה ושנייה הבאתי את תוכנית חומש לעיר לפיתוח כלכלית".

    ברקת סיפר על הרפורמות הכלכליות שהוא מוביל, "יום לאחר עזיבתי את התפקיד כראש העיר, נחתו כאן שני אמריקנים שחרשנו יחד אתם את כל הארץ. יזמנו 6 רפורמות ענק להורדת מחירי המזון, בתחום הבריאות – פתיחת 4 בתי חולים חדשים. טיפול בפריפריה בנגב, גליל ויו"ש. רפורמה גם בעסקים הקטנים שהיום קשה להם מאוד להתפתח. והנושא האחרון של היי-טק ישראל יכולה להיות מובילה בעולם בתחום הבינה המלאכותית".

    מה היעדים לעשור הבא? "בעשור האחרון בראשותו של נתניהו ישראל הגיע להישגים מרשימים", החמיא ברקת לנתניהו והוסיף, "חד עם זאת כל פעם מהמקום שאני מגיע מהמקום של יזם, אני בחומש הראשון שלי היו הישגים אבל בחומש השני הצבתי יעדים מאוד משמעותיים. אני צריכים כל הזמן צריכים להציב יעדים חדשים ולהמציא את עצמנו חדשים. ולכן אנחנו צריכים לשפר את תחום של יוקר המחייה והדירות בישראל".

    על שוק המזון אומר ברקת, "גם אירופה עברה מכלכלה של מכסי מגן וכלכלה תחרותית שמייבא הכל. גם בתחום החקלאות אפשר לעבור לסבסוד ישיר ממכסי מגן. ישראל תסבסד את החקלאות וגם נישאר עם כסף ביד".

     

     



    0 תגובות