נתניהו על סירובו של גנץ לעימות מולו: "הוא מפחד לבוא"

    איתי גדסי 1 Comment on נתניהו על סירובו של גנץ לעימות מולו: "הוא מפחד לבוא"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף את התנהלותו של גנץ, על רקע סירובו להוא לעימות מולו, לדבריו, "הוא מצטט דברים שנותנים לו פרסומאים, אין לו מה להציע, הוא לא עומד בלחץ והוא איש שמאל"

    Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu delivers a speach at the Likud Party election rally in Or-Yehuda, Feb 13, 2020. Photo by Gili Yaari / Flash90 *** Local Caption *** ?????? 2020 ????? ?????? ?????? ?????? ???? ?????? ??? ?????? ??? ?????? ????? ??????
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף את סירובו של יו"ר כחול לבן לבוא לעימות מולו, "אתמול הזמנתי את בני גנץ לעימות טלוויזיוני. הוא מסרב. הוא לא עומד בלחץ של עימות טלוויזיוני, איך הוא יעמוד בלחצים הרבים שמופנים לרה"מ ישראל? בני גנץ מפחד לבוא". תקף נתניהו.

    לדבריו, "ישראל צריכה מנהיג אמיתי. בני גנץ מפחד לבוא לעימות טלוויזיוני כי יראו שהוא לא מנהיג", נתניהו לעג להתנהלות של בני גנץ, "הוא מצטט דברים שנותנים לו פרסומאים, אין לו מה להציע, הוא לא עומד בלחץ והוא איש שמאל, בגלל זה הוא מסרב לבוא לעימות".

    נתניהו שוב חידש את קריאתו לגנץ בכנס הבחירות בעכו, "אבל אני קורא לו שוב, בני גנץ בוא לעימות. אזרחי ישראל צריכים לראות במי הם בוחרים, מה העמדות, כיצד אתה מתמודד עם לחצים, בוא לעימות" אמר נתניהו.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      להזכירכם, נתניהו היה זה שסירב לעימות עם גנץ בבחירות הקודמות. ועכשיו נתניהו מסרב לעימות עם ליברמן!!! נתניהו השקרן והמושחת הוא זה שסירב יותר מ-10 שנים לעימות!!! אז ביבי תפסיק לבלבל את המוח אתה שקרן ומסית, פחדת מעימותים אז אל תצביע על אחרים כל פעם שאתה אומר פחדן לאחרים, תראה את עצמך במראה! ב-2009 ביבי אמר שאין לראש ממשלה מכהן את הרמה המורלית להמשיך בתפקידו תחת כתבי אישום (כאשר זה היה אולמרט), אבל עכשיו כאשר זה נתניהו עם כתבי אישום הוא ממשיך לבלבל את המוח על הזכות שלו להמשיך לתפקד כראש ממשלה. בן אדם ללא מוסר וללא יושר בחיים שקרן תמידי – הגיע הזמן שתלך הביתה. הגיע הזמן לישראל דמוקרטית ישרה והגונה! מספיק עם המושחת והמשחית שיודע רק לדבר בצורה משכנעת, זה לא משכנע יותר עם כל כך הרבה שקרים! נתניהו צא לנו מהחיים!!!