כיתה נוספת תיכנס לבידוד לאחר ששהו בקרבת התיירים מקוריאה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on כיתה נוספת תיכנס לבידוד לאחר ששהו בקרבת התיירים מקוריאה

    הקורונה בישראל: כיתת תלמידים נוספת תיכנס לבידוד לאחר ששהו בקרבת התיירים הדרום קוריאניים שהתגלו כנישאי נגיף הקורונה כששבו לארצם. מדובר ב-90 תלמידים מבית הספר 'אורט אלון' בעפולה

    קורונה בית חולים מסכות
    צוות רפואי לקראת טיפול בחשד לקורונה צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שדווח כי 9 תיירים מדרום קוריאה שהו לפני ימים אחדים בישראל והתגלו כנישאי נגיף הקורונה, מודיעה עיריית עפולה כי 90 תלמידי כיתה י' מבית הספר 'אורט אלון' בעפולה יכנסו לבידוד, ליתר ביטחון, לאחר ששהו בקרבה לחברי המשלחת מדרום קוריאה. יצויין, כי מדובר רק במי שנחשף ולא בבני משפחה כגון הורים, אחים, חברים, דודים וכדומה.

    התלמידים ישהו שלושה ימים בבידוד ובבית הספר ידאגו לתכנית לימוד עבורם לימים אלה. מעיריית עפולה נמסר כי הלימודים בבית הספר 'אורט אלון' ובשאר בתי הספר בעיר יתקיימו כרגיל.

    כזכור, אמש (מוצ"ש) דווח כי קבוצה של 9 תיירים שהגיעו לישראל מדרום קוריאה אובחנו, כשחזרו לארצם, כנישאי נגיף 'הקורונה' הקטלני. כבר אמש דווח בעקבות זאת כי כיתה ובה 30 תלמידים ו-2 מורים שבאו במגע עם הקבוצה הקוריאנית יכנס לבידוד בביתם עד לשלילת הידבקותם בנגיף. מורה אחד כבר פיתח תסמינים של המחלה. כעת, כאמור, נודע כי כיתת תלמידים נוספת ששהתה בקרבתם תיכנס לבידוד.

    נציין, כי משרד הבריאות מבקש ומפציר במי שבא במגע או שהה פרק זמן מסוים בסמיכות לאותם תיירים להיכנס להסגר בביתו ולדווח על כך למשרד הבריאות, זאת כמובן בכדי למנוע את התפשטות הנגיף בארץ ללא שליטה. בהודעת משרד הביראות נכתב כי כל מי שהיה במגע הדוק (במרחק של פחות משני מטר ולמשך 15 דקות לפחות) עם חברי הקבוצה בהתאם למועדים והמקומות אשר יפורטו להלן מתבקש להיכנס לבידוד בית למשך 14 ימים מאז המגע האחרון עם הקבוצה ולדווח על כך באתר משרד הבריאות או במוקד כל הבריאות 5400*.

    כמו כן, במידה ומתפתחים סימני מחלה (חום מעל 38, שיעול או תסמינים נשימתיים אחרים), יש לפנות לעזרה רפואית בהתאם להנחיות משרד הבריאות באתר תוך הודעה מראש ועל פי ההנחיות של המשרד.

    כל מי שהיה במקומות ובזמנים הרלוונטיים שיפורטו להלן אך ללא מגע הדוק, לא נדרש להיכנס לבידוד אך מתבקש להיות ערני לגבי סימני מחלה (חום מעל 38, שיעול או תסמינים נשימתיים אחרים).

    במידה ומתפתחים תסמינים יש לפנות לעזרה רפואית בהתאם להנחיות באתר המשרד. במשרד הבריאות מוסיפים כי עם התקדמות החקירה האפידימיולוגית נפרסם רשימת מקומות מפורטת יותר בהן שהתה הקבוצה.

    להלן המקומות וזמני החשיפה:
    8.2 – טיסה KE957 נכנסת לארץ
    8.2 – לאחר השעה 20:00 מלון מגדל דוד בנתניה ומלון גלרי
    9.2 – קיסריה, מלון גבריאל בנצרת, כניסת הבשורה, כניסת המשפחה הקדושה, מלון עין גב
    10.2 – מלון עין גב, מסעדת טנורין, כנסית הבכורה של פטרוס הקדוש, כנסית הלחם והדגים
    11.2 – מלון דיוויד ים המלח
    12.2 – מצדה. פארק תמנע. מלון לאונרדו נגב בבאר שבע
    13.2 – הפארק הלאומי בבאר שבע, מערת המכפלה בחברון. מלון גרנד קורט בירושלים
    14.2 – הר הזיתים בירושלים – בית פגי, כנסיית העלייה, כנסיית פאטר נוסטר, כנסיית דומינוס פלוויט, כנסית גת שמנים. הר ציון – חדר הסעודה האחרונה, קבר מרים, כנסית – gallicantu
    15.2 – מסעדת ג'רוזלם גולד. עין כרם ירושלים – כנסית ג'ון הקדוש, כנסית הביקור, כנסית אן הקדושה, ברכת הצאן (בתסדה), כנסיית הקבר הקדוש, כנסיית anastasis
    15.2 – טיסה KE958 יוצאת מהארץ

    זאת, בנוסף להוראה לישראלים השבים מהמדינות הבאות להישאר בבידוד בביתם למשך 14 יום: סין, הונג קונג, סינגפור, מקאו, קוריאה הדרומית ויפן.

    עד כה ידוע על חולה אחד בנגיף המאושפז בארץ: אחד הישראלים מספינת ה"דיימונד פרינסס", בה התפשטה המחלה ללא שליטה. החולה מאושפז במתחם מבודד ובתנאי סטריליזציה מחמירים בתחום המרכז הרפואי 'שיבא' בתל השומר.



    0 תגובות