משברים דיפלומטיים בעקבות ה'קורונה'? משרד החוץ קיים ישיבה דחופה

    שלמה ריזל 1 Comment on משברים דיפלומטיים בעקבות ה'קורונה'? משרד החוץ קיים ישיבה דחופה

    במשרד החוץ קיימו ישיבת הערכת מצב דחופה יחד עם שגרירים מהמדינות הרלוונטיות בנושא נגיף ה'קורונה' והפגיעה האפשרית ביחסים דיפלומטיים עם מדינות אסיה בעקבות זהירותה של ישראל מהכנסת הנגיף לארץ ומניעת כניסתם תיירים מאסיה

    משרד החוץ | אילוסטרציה צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בהמשך להנחיות שר החוץ ישראל כ"ץ, התקיים היום (ראשון) חיתוך מצב בראשות מנכ"ל משרד החוץ יובל רותם עם נציגויות ישראל בסין, יפן ודרום קוריאה והגורמים הרלוונטיים במטה.

    הנציגים בשטח העלו את סוגיית הפגיעה ביחסים הבילטראליים בין ישראל למדינות מזרח אסיה. מנכ"ל המשרד השיב כי בראש סדר העדיפויות הלאומי עומדת המטרה לשמור על בריאות הציבור ואנו נפעל לצמצם למינימום את הפגיעה במדינות אלו ולשמור על דיאלוג פתוח איתם.

    כמו כן, במהלך היום יוחלט לגבי המשך ההיערכות של הנציגים הישראלים בנציגויות אלו. מנכ"ל המשרד הורה לתגבר את החפ"ק המיוחד שנפתח בשדה התעופה על מנת לטפל בתיירים אשר כניסתם לארץ תיאסר. בכוונת מנכ"ל משרד החוץ להיפגש אחר הצהרים בנתב"ג עם השגריר הקוריאני בישראל.

    השר כ"ץ: "משרד החוץ בראשותי מבצע את הצעדים הנדרשים על מנת להבטיח את בריאות הציבור תוך שמירה על היחסים החשובים עם מדינות אסיה. אנו נמשיך לפעול בתיאום עם כלל הרשויות הרלוונטיות בישראל".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ה ' ישמור עלינווווווווט