הג'יאהד האיסלאמי לקח אחריות על הירי; התייעצות ביטחונית בקריה

    קובי פינקלר No Comments on הג'יאהד האיסלאמי לקח אחריות על הירי; התייעצות ביטחונית בקריה

    הגי'אהד האיסלאמי לקח אחריות על ירי המטח הכבד על עבר ישראל, "האירוע הבוקר וההתעללות בגופת הפלסטיני באמצעות דחפור, חייבו תגובה וירי הרקטות" | ראש הממשלה יכנס התייעצות ביטחונית עם בכירי מערכת הביטחון

    Prime Minister Benjamin Netanyahu and IDF Ceif of Staff Aviv Kochavi at a press conference after a security cabinet meeting following the escalation of violence in with the Gaza Strip, at the Kirya headquarters in Tel Aviv, on November 12, 2019. The Islamic Jihad has fired rockets towards Israel since early in the morning following the targeted killing of Palestinian Islamic Jihad field commander Baha Abu Al-Atta, by an Israeli strike. Photo by Miriam Alster/Flash90 *** Local Caption *** ???????? ??? ????? ??? ????’ ???-????? ???? ???? ????? ????? ??'???? ???????? ???? ????? ??? ??? ?????? ?????? ?????? ???? ????? ????? ????? ? ?????? ???? ????? ????? ??? ????? ??? ???? צילום: פלאש 90
    20:26
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on יו"ר ש"ס דרעי תוקף: "זו מלחמת שמד; נבחן את צעדינו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר המטח הכבד לעבר אזור הדרום, במהלכו נורו 20 רקטות לעבר אשקלון ויישובי העוטף, הג'יאהד האיסלאמי לוקח אחריות על ירי הרקטות. הארגון נקם את חיסולו של המחבל שהניח מטען רב עוצמה על גדר המערכת וגופתו נלקחה בידי ישראל. בארגון פרסמו את הכרזה דם תמורת דם.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע לקריה בתל-אביב לצורך קיום הערכת מצב ביטחונית עם שר הביטחון, הרמטכ"ל, ראש השב"כ, ראש המל"ל ובכירי מערכת הביטחון, בשעה 19:30 בקריה בתל אביב.

    ‏דובר הג’יהאד האסלאמי בעזה אמר לפני זמן קצר: "זכותה של ההתנגדות הפלסטינית להגיב על פשעי הכיבוש הישראלי. היארוע הבוקר וההתעללות בגופת הפלסטיני באמצעות דחפור, חייבו תגובה וירי הרקטות הערב הוא תגובה על הפשע שביצע האויב הציוני". נראה כי חיסולו של בכיר הג'יאהד האיסלאמי אבו אל-עטא לא ריסנה את הארגון שפועל בשם איראן בעזה.

    שיירת ראש הממשלה בדרך לקריה בתל-אביב:

    צילום: פלאש 90


    0 תגובות