מרגי בריאיון: "החיבור עם חב"ד נוצר מהשטח, הם פנו אלינו שנפעל אצלם"

    אסתי פלד No Comments on מרגי בריאיון: "החיבור עם חב"ד נוצר מהשטח, הם פנו אלינו שנפעל אצלם"

    ח"כ יעקב מרגי בריאיון ל'מהדורה המרכזית' הסביר את החיבור עם חסידות חב"ד שהתגבר לאחרונה, "נכון שבהצבעה הראשונה על אוסלו לא סלחו לנו על הימנעותנו, אך הם ראו אח"כ את השינוי החד משמעי לטובת ההתיישבות ובהתנתקות שהתנגדנו". מרגי הוסיף, "בחב"ד מבינים שאנחנו שומרים על 3 השלמויות"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    16:02
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on "את שונאת את החרדים?": כיצד הגיבה היועמ"שית?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יעקב מרגי (שס) התראיין הערב (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת בצלאל קהאן  הסביר את ההסתערות על המגזר החבד"י מצד ש"ס, "תמיד טיפלנו בחב״ד ודאגנו להם, אבל השינוי הדרמטי שם חל מהשטח החב"די. הם אלו שפנו הפעם וסיפרו שהאווירה שם אוהדת מאוד" אומר מרגי והוסיף, "הם אמרו לדרעי כי ש"ס היא המתאימה ביותר לכל מה שהרבי אמר והורה ולכן הקמנו מטות בכל ריכוזי חב"ד".

    עוד הוסיף מרגי, "אין יום שאני לא נמצא בכמה כינוסים של חב"ד מטעם ש"ס". מרגי סיפר כי "אני מתקבל בכבוד ובהאהבה בכל ריכוזי חב"ד. אני במוצ"ש לא עושה שום פעילות אבל בחודשים האחרונים אני נמצא בקהילות חב"ד בכל מוצ"ש".

    בצלאל קאהן אמר למרגי על קמפיין ש"ס הפונה לציבור המסורתי, "כאשכנזי התרגשתי מאוד מהסרטון הזה שהוצאתם אתמול. הוא יותר מוצלח מכל מה שהיה עד היום. אין לי בעיה שלא יהיו מערכות בחירות נוספות בתנאי שש"ס תתחייב שיצאו סרטונים כאלו כל תקופה".



    0 תגובות