שלושה מטחים לדרום; הסתיימה ההתייעצות הביטחונית בקריה

    איתי גדסי No Comments on שלושה מטחים לדרום; הסתיימה ההתייעצות הביטחונית בקריה

    מטח שני נורה לעבר אשקלון ועוטף עזה ע"י הגיאהד האיסלאמי שהכריז, כי מדובר בנקמה על חיסולו של המחבל הבוקר | ראש הממשלה קיים התייעצות ביטחונית יחד עם שר הביטחון וראשי המערכת בקריה בתל אביב | מצרים פתחה במגעים מול החמאס והגיאהד

    ההתייעצות הביטחונית הערב בקריה צילום: אריאל חרמוני משרד הביטחון
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני זמן קצר, נורה מטח שלישי לעבר העיר שדרות ועוטף עזה. המטח השני נורה בסמוך לשעה שמונה אז שוגרו רקטות לעבר העיר אשקלון והיישוב כיסופים בגבול הרצועה. לפני זמן קצר הסתיימה ההתייעצות הביטחונית בראשות ראש הממשלה, יחד עם שר הביטחון וראשי מערכת הביטחון בקריה בתל-אביב.

    בעיריית אשקלון הוחלט לבטל את להלימודים בעיר מחר (שני), "בהמשך להערכת מצב שהתקיימה לפני מספר דקות בחמ"ל העירוני, החליט ראש העיר, תומר גלאם, על ביטול הלימודים מחר בכל מוסדות החינוך בעיר, כולל החינוך המיוחד".

    "נוכח המתיחות הביטחונית בשעות האחרונות וחוסר הוודאות בו אנו מצויים, החלטתי שלא לקחת סיכון על חיי ילדינו ולבטל את הלימודים בכל מסגרות החינוך באשקלון", אמר ראש העיר.

    הירי השני לדרום הערב: צילום: איתי איבגי.

    צילום: אריאל חרמוני משרד הביטחון

    מקורות פלסטינים אמרו לכאן חדשות: השליח הקטרי העביר היום מסרי הרגעה בין ישראל לחמאס בטרם יצא מעזה (היה שם אחרי תקרית הנחת המטען עד אחהצ). גם מצרים פתחה במגעים עם הנהגות חמאס והג'יהאד האיסלאמי במטרה לעצור הסלמה. דיווח באתר חדשות בעזה: גם האו"ם בתמונת התיווך.

    מדובר צה"ל נמסר כי בהמשך לדיווח על פרטי השיגורים שזוהו משטח רצועת עזה לשטח ישראל, לאחר תחקור הנתונים זוהו 21 שיגורים לעבר שטח ישראל. לוחמי ההגנה האווירית יירטו 13 שיגורים.

    רסיס נפל על רכב באשקלון:



    0 תגובות