8 ימים לבחירות – מהפך זעיר: הליכוד היא המפלגה הגדולה ביותר

    איתי גדסי No Comments on 8 ימים לבחירות – מהפך זעיר: הליכוד היא המפלגה הגדולה ביותר

    בשני סקרים שהתפרסמו מתבהר כי קמפיין "ממשלת גנץ-טיבי" נותנת את אותותיה והציבור שב אל הליכוד שעולה לעמדת הבכורה בין המפלגות בישראל | הלחץ על בן גביר עשוי להתגבר בימים האחרונים לאור הנתונים החדשים | המפלגות החרדיות שומרות על כוחן

    Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu delivers a speach at the Likud Party election rally in Or-Yehuda, Feb 13, 2020. Photo by Gili Yaari / Flash90 *** Local Caption *** ?????? 2020 ????? ?????? ?????? ?????? ???? ?????? ??? ?????? ??? ?????? ????? ?????? צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    8 ימים לבחירות: בסקרים המתפרסמים הערב (ראשון) נראה כי הקמפיין החד של נתניהו כנגד ממשלת כחול לבן – ערבים, נותנת את תוצאותיה, לראשונה הליכוד שב להוביל ולהיות המפלגה הגדולה ביותר בישראל.

    כחול לבן אינה יורדת בכוחה אך לא מגדילה אותו, ייתכן ויש לה ירידה זעירה בכוחה אך לא ירידה דרמטית. הליכוד כן שואב עוד מצביעים אליו. ההתמודדות של בן גביר תתפוס את הפוקוס, והלחצים כנגדו מהימין לפרוש יגברו לאור התוצאות.

    תוצאות הסקר חדשות 12: הליכוד 34. כחול לבן 33. המשותפת 13. העבודה 10. שס 8. יהדוה"ת 8. ליברמן 7. ימינה 7. עוצמה יהודית 1.5% – לא עוברת את אחוז החסימה.

    בחלוקה לגושים: גוש הימין והחרדים מקבל 57 מנדטים. לעומת גוש השמאל וליברמן 50 מנדטים.  הערבים: 13 מנדטים.

    בסקר חדשות כאן חדשות: הליכוד 35 מנדטים. כחול לבן 34 מנדטים. המשותפת: 14. עבודה גשר מרץ: 9 מנדטים. שס 8 מנדטים. יהדות התורה 7 מנדטים. ליברמן7 מנדטים. ימינה 6 מנדטים.

    גוש הימין והחרדים:  56 מנדטים. גוש השמאל ליברמן: 50 מנדטים. הערבים: 14 מנדטים.



    0 תגובות