שמרית תרמה מוצרים לחג למשפחות נזקקות

    עפר גדנקן No Comments on שמרית תרמה מוצרים לחג למשפחות נזקקות
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברת מוצרי האפייה שמרית יזמה תרומת ענק של אלפי שמרים טריים, עבור משפחות נזקקות, באמצעות ארגון 'חסדי נעמי'. השמרים הטריים מועברים למשפחות הנזקקות ע"י סלי המזון ששולח הארגון.

    השמרים הטריים של שמרית מלווים את המשפחה החרדית כבר למעלה מ-40 שנה, ומתייחדים באיכותם הגבוהה, המלווה גם את מוצריה החדשניים של החברה. אחד מהמוצרים החדשים והמסקרנים ביותר שהושק בשנה שעברה הוא 'נטורינה קוקוס', המהווה תחליף טבעוני, פרווה ובעל ערכים מוספים למוצרי החמאה והמרגרינה. יתרונה של ה'נטורינה' טמון במרקם החלק, ובטעם הניטרלי, ללא טעם  הקוקוס, המעניק תוצאות נהדרות וטעימות למאפים ולתבשילים.

    ב'שמרית' מוסרים כי התרומה למשפחות נזקקות נועדה לאפשר לכל משפחה חרדית ליהנות מיתרונות מוצרי 'שמרית', ולהתענג על אפייה איכותית וקלה. "מוצרי 'שמרית' מעניקים חום וניחוח של בית. אנו רואים ערך חשוב בנתינה אמיתית לזולת, המעניקה את החום והביתיות גם כמעטפת רגשית, בנוסף למוצרים החשובים והחיוניים בכל בית בישראל" אומרים בחברה.

    הרב יוסף כהן, יו"ר "חסדי נעמי" הביע תודתו להנהלת חברת שמרית על התרומה הנכבדה "אנו מאמינים ודוגלים בכך, כי גם למשפחות נזקקות מגיעים מוצרי איכות בריאים יותר ואנו מודים לכל מי שמסייע לנו לעמוד במשימה"



    0 תגובות