לתת את המשלוח שאתם הכי תשמחו לקבל

    עפר גדנקן No Comments on לתת את המשלוח שאתם הכי תשמחו לקבל

    משלוח מנות מכובד מתחיל עם קפה פלטינום עלית – זה עונג אמיתי

    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כולנו מחפשים רעיון למשלוח המנות מושלם – בעל מראה מכובד ומהודר, המכיל מוצרים שכל אחד ירצה להשאיר לעצמו בבית, ובמחיר שפוי. או בקצרה – משלוח מנות המכיל קפה פלטינום. קפה פלטינום יוסיף הידור, איכות, חמימות, טעם עשיר וארומתי לכל משלוח!

    ועכשיו, במיוחד לקראת פורים, סדרת קפה פלטינום מתרחבת ומשיקה מארז קפה פלטינום במנות אישיות המכיל 25 מנות אישיות ומפנקות שיעשירו ויפארו את משלוחי המנות שלכם.

    למשלוח מנות איכותי וארומטי שכל אחד ישמח לקבל ניתן לצרף צנצנת קפה פלטינום, את מארז המנות האישיות במלואו, או לשלב את המנות בתפזורת בהתאמה אישית.

    קפה פלטינום ברזילאי של קפה עלית הוא קפה נמס מיובש בהקפאה, איכותי ועשיר העשוי מ-100% קפה ערביקה מברזיל, הידועה כמקור קפה איכותי במיוחד. הקפה עשוי מפולים משובחים שנבחרו בקפידה ועברו תהליך קלייה וטחינה ייחודי. כל אלה תורמים ליצירת קפה עם ארומה עשירה ובטעם נפלא.

    קפה ממקור יחיד נחשב לקפה איכותי מאוד וייחודי בטעמו כי לא מדובר בתערובת של פולים ממספר מקורות אלא ממדינה אחת או מחווה אחת שיש לה מאפיינים הייחודיים לה המשפיעים על הטעם כגון: אקלים, גובה גידול, סוג האדמה, שיטות ייבוש וכדומה.

    כשרות: בד"ץ העדה החרדית.

    את מארז קפה פלטינום במנות אישיות ניתן להשיג ברשת "יש חסד".



    0 תגובות