יהדו"ת: "הוכחנו את עצמנו באופוזיציה כשליברמן לא עשה כלום"

    איתי גדסי No Comments on יהדו"ת: "הוכחנו את עצמנו באופוזיציה כשליברמן לא עשה כלום"

    ביהדות התורה משיבים אש לח"כ ליברמן על דבריו כנגד המפלגות החרדיות וישיבתם בממשלה, לאחר שהוא היה באופן רציף כמעט בכל הממשלות, "מה שעשינו באופוזיציה, אתה לא עשית בזמן שהיית בממשלה"

    Deputy Health Minister Yaakov Litzman speaks during a United Torah Judaism faction meeting in the Israeli parliament on November 20, 2019. Photo by Hadas Parush/FLASH90 *** Local Caption *** ????? ????? ???? ???? ????? צילום: פלאש 90
    16:02
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on "את שונאת את החרדים?": כיצד הגיבה היועמ"שית?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ביהדות התורה משיבים לח"כ אביגדור ליברמן, כנגד דבריו במסגרת מסע ההסתה הקיצוני שהוא מוביל בבחירות הנוכחיות, כנגד הציבור החרדי ונציגיו בכנסת. "ליברמן ההזוי שוב מציע: על המפלגות החרדיות לא להיות כל הזמן בקואליציה" אומרים ביהדות התורה.

    "השקרן הזה איווט, בטוח ששכחנו את ההיסטוריה הקצרה. בקדנציה הקודמת בכנסת ה19 היינו באופוזיציה כשהוא היה שר החוץ, בקדנציה שלאחר מכן הוא היה שר הביטחון", מזכירים לו ביהדות התורה את היצמדותו העקבית לכיסא המיניסטריאלי.

    "ביהדות התורה הוסיפו ואמרו, "הוכחנו את עצמנו באופוזיציה הרבה יותר ממה שהוא לא עשה כלום גם בקואליציה, כפי שלא עשה מעולם כלום וגורנישט בכל שנותיו הפוליטיים".



    0 תגובות