האדמו"ר מקאליב העביר את קופסת הטבק של זקנו לאדמו"ר מבעלזא

    ישראל בן צבי No Comments on האדמו"ר מקאליב העביר את קופסת הטבק של זקנו לאדמו"ר מבעלזא

    האדמו"ר מקאליב הגיע לביקור בביתו של כ"ק האדמו"ר מבעלז ומסר לו את קופסת הטבק, שעברה במשפחתו במשך דורי דורות ועל פי בקשת זקנו האדמו"ר מקאליב זצ"ל, הורה לתת את קופסת הטבק לאדמו"ר מבעלז

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האדמו"ר מקאליב הגיע  אמש לביקור במעונו של כ"ק מרן אדמו"ר מבעלזא. במהלך הביקור סיפר האדמו"ר מקאליב למרן שליט"א, על היוזמה הברוכה לקיבוץ סיפורי גבורה יהודית על השואה. 'ביקשנו מהציבור שישלחו לנו סיפורי על מסירות נפש לתורה ומצוות בזמן השואה הנוראה, כפי שהסבא זיע"א רצה שינציחו את הסיפורים הללו של יהודית ששמרו תורה ומצוות בתנאים הקשים של השואה'.

    במהלך הביקור מסר האדמו"ר מקאליב את קופסת הטבק של זקנו כ"ק האדמו"ר מקאליב זיע"א שהייתה בידיו מאבותיו מכ"ק האדמו"ר אלסעק זיע"א שהוא סבו גם של הרב מקאליב זיע"א וגם של כ"ק מרן האדמו"ר מבעלזא יבדלט"א.

    בח

    בחייו ביקש כ"ק האדמו"ר מקאליב זיע"א, שלאחר פטירתו יחלקו את נכסיו לפי סדר שקבע. בראש הדברים חלוקת קופסת הטבק לכ"ק האדמו"ר מבעלזא. עכשיו לאחר שסודרו כלל החפצים של כ"ק האדמו"ר מקאליב זיע"א, הגיע כאמור נכדו כ"ק האדמו"ר שליט"א עם קופסת הטבק על מנת להביאה לכ"ק האדמו"ר מבעלזא שליט"א.

    כ"ק מרן האדמו"ר מבעלזא בירך את האדמו"ר מקאליב, שהחסידות תעלה  ותפרח והכוללים יתפתחו ויגדלו ובפרט ציין לטובה את כולל הלכות הבית ללמוד הלכות טהרת הבית.

    האדמו"ר הודה  בחום לאדמו"ר מקאליב שמילא את שליחות סבו זיע"א ובירך אותו שיצליח במשימה החשובה להנצחת הגבורה היהודית של שמירת תורה ומצוות במסירות נפש נוראה במחנות ההשמדה ובגטאות'.



    0 תגובות