גורם ביטחוני: "סקפטיים לגבי הפסקת אש – המעשים בשטח יקבעו"

    קובי פינקלר 1 Comment on גורם ביטחוני: "סקפטיים לגבי הפסקת אש – המעשים בשטח יקבעו"

    בג'יאהד האיסלאמי הודיעו כי מבחינתם הפסקת האש תיכנס לתוקף בשעה 22:00 | גורם ביטחוני מבהיר כי בצה"ל ערוכים לעליית מדרגה בתקיפות אך מבהיר כי המעשים בשטח יקבעו | כל העת נמשך ירי הרקטות לעוטף במקביל להפצצות כבדות של צה"ל ברצועה

    הפצצה. אילוסטרציה
    14:42
    28.03.24
    צבי טסלר No Comments on פיקוד העורף מחדד הנחיות: כך תיערכו להפסקת חשמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע הדיווחים הערבים על הפסקת אש יזומה בשעה 22:00 מצד הג'יאהד האיסלאמי שמעוניין בהפסקת אש, גורם ביטחוני אומר לפני זמן קצר, "התקבלו מסרים מדרגים שונים של ארגון הגא״פ בדבר רצון להפסקת אש מיידית". המצרים הודיעו לפני זמן קצר, כי כל הפלגים ברצועה הסכימו להפסקת אש ב22:00 הערב.

    לדבריו, "אנו סקפטיים". הגורם הוסיף כי "צה״ל ימשיך לפעול עד להשבת השקט בדרום". בנוסף בצה"ל מבהיר הגורם "בתכנון מדרגה נוספת וחזקה הרבה יותר". אך מנגד "רק המעשים בשטח הם שיקבעו". כלומר אם יהיה שקט בשעות הקרובות ככל הנראה ישראל תסכים להפסקת אש.

    כל העת נמשכים השיגורים מרצועת עזה אל עבר יישובי העוטף. בצה"ל ממשיכים להפציץ בתגובה יעדים של ארגוני טרור ברצועה.

    דובר הזרוע הצבאית של הג'האד האסלאמי אמר לפני זמן קצר: "הודענו שסיימנו את התגובה על הפשעים שביצע האויב בדמשק ובח'אן יונס, אולם האויב המשיך ותקף את מוצבינו ולכן הגבנו, במסגרת המשוואה "תקיפה תענה בתקיפה". אנו אומרים לאויב: אל תנסה אותנו. המשוואה תקפה. האיומים שלכם לא מפחידים אותנו".

    אופיר לבישטיין יו"ר מועצת שער הנגב אמר היום: "הסבב הנוכחי הוא המשך ישיר של מלחמת התשה כואבת, שנמשכת כבר מעל לשנתיים. המלחמה הזאת חייבת להפסק- או בהסדרה אמיתית ויציבה או במבצע שימוטט את ארגוני הטרור ברצועה".

    עוד הוסיף: "עוד איומים לא יועילו יותר. הגיע הזמן לשינוי המשוואה. יישובי שער הנגב הם הקו הקידמי של מדינת ישראל. הם המגינים על הגבולות ומעבדים עד המטר האחרון של האדמה. מגיע לנו מציאות אחרת, מוסרית יותר".

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ביבי מעניין מתי זה ניקרא שהגזימו החמאס?