סערה במערכת הפוליטית על אמירתו של גנץ: "תסיר את מועמדותך"

    איתי גדסי 11 Comment on סערה במערכת הפוליטית על אמירתו של גנץ: "תסיר את מועמדותך"

    שר המשפטים אמיר אוחנה הגיב לאמירתו של גנץ: "י‏ש פה אמירה חמורה מאוד הנובעת מחוסר הבנת יסודות הדמוקרטיה" | השר יריב לוין הבהיר את הסכנה באמירתו של גנץ: "הסכנה שרובצת כאן היא קביעת מדיניות על פי גחמותיהם של משפטנים"

    הצבעה בכנסת. ארכיון צילום: פלאש 90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר המשפטים אמיר אוחנה הגיב לדבריו החמורים והאנטי דמוקרטים של מועמד כחול לבן לראשות הממשלה בני גנץ, כי הוא "בעד שהמערכת המשפטית תהיה עליונה על המערכת הפוליטית".  לדברי אוחנה, "י‏ש פה אמירה חמורה מאוד הנובעת מחוסר הבנת יסודות הדמוקרטיה".

    "במקום איזונים ובלמים, ההכרעות החשובות ביותר תתקבלנה על ידי המערכת המשפטית (שופטים, פרקליטים ויועמ"שים) הלא דמוקרטית, שלציבור אין שום השפעה עליה, ולא ע"י הציבור – באמצעות נבחריו", הבהיר שר המשפטים את גודל התבטאותו האומללה של ח"כ גנץ. "זהו, רבותי, "שלטון הפקידים והמשפטנים" סיים שר המשפטים.

    בימינה הגיבו לדבריו של גנץ: "מי שמציע להפוך את ישראל לדיקטטורה בראשות בגצ ולמחוק לחלוטין את הפרדת הרשויות המקודשת במדינה דמוקרטית, רצוי שיסיר את מועמדותו לראשות הממשלה" אמרו בימינה והבהירו, "בכל מקרה לשיטתו התפקיד שלו לא יהיה שווה כלום".

    גם השר יריב לוין הגיב לדבריו של גנץ ואמר:  "כנראה בני גנץ פספס את שיעור האזרחות בבית הספר" אמר לוין והחל בשיעור להבנת הדמוקרטיה, "גנץ לא יודע דמוקרטיה מהי, אז הנה תקציר: דמוקרטיה היא שלטון העם ולא שלטון היועמ"ש והפרקליטות".

    השר יריב לוין המתעד להיות שר המשפטים הבא הוסיף, "הסכנה שרובצת כאן היא קביעת מדיניות על פי גחמותיהם של משפטנים שלא נבחרו ע"י הציבור ויעשו במדינה כאוות נפשם".

    בסיום דבריו אמר לוין, "רק העם יקבע. נצא להצביע מחל בהמונים ונחזיר את האיזון למדינה. נחזיר את היכולת למשול למי שנבחר ע"י הציבור למשול, ולא מי שנבחר ע"י חברים מהחונטה המשפטית".

     



    11 תגובות

    מיין תגובות
    1. 11

      ימין מנוול!!!…זאת הדרך לפאשיזם….השלטון מעל לכל!!! אין מי שיעצור איזה פוליטיקאי קטן זב חותם שהגיע לעשות עלינו סיבוב בפוליטיקה….ייעשו את מה שהוא יחליט! אין דבר כזה בדמוקרטיה שהרוב יכתיב כל מה שהוא רוצה על הכלל! זאת דיקטטורה…חייבים מנגנונים מרסנים את שטויות השלטון: אנשים מורמים מהעם ומהפוליטיקה! יריב לוין ואמיר אוחנה מלקקי התחת של נתניהו!!!

      1. דמוקרטיה זה שלטון הרוב על ידיי בחירות.
        זו המשמעות.
        כל הגדרה אחרת אינה דמוקרטיה.
        ודיקטטורת בגץ ששולטת בישראל דה פקטו היא לבטח לא דמוקרטיה.
        והגיע זמן לטפל בדיקטטורת בגץ כמו שהנשיא דוטרטה מטפל בסוחרי הסמים בארצו.

      2. ?איך תמיד אתם מקשרים את זה לביבי זה לא יאומן! תנסה להסתכל על ההיגיון שבדברים שנאמרו,יש היגיון.

    2. 9

      מה זו הכתבה המגמתית והמסוכנת הזו?!
      אין עוררין על כך שבג"ץ מהווה את הערכאה השיפוטית על מחדליו או מעשיו של הדרג המדיני. תתעוררו!

    3. 8

      להפקיר את המדינה בידי אדם לא שפוי וקורא לראש ממשלת ישראל ארדואן עדיף שיפרוש טרם יהיה מאוחר. לא מציג חזון למפלגתו רק תוקף את מפלגת השלטון עדיף שישתוק ויתן לאחרים טובים ממנו ואחראים לנהל את המדינה ולא שאנשים חסרי נסיון פוליטי יובילו את העם להרפתקאות שאין לדעת מה יהיה בסופם.

    4. 7

      לא מובן שגנץ לא מתאים שקשה לו לחבר שני משפטים בלי לטעות בלי תנועות גוף מלחצות ותנועות ראש מבולבלות לא מתאים נקודה .לשמאלנים לא מלחיץ אותכם איך שהוא נראה שלא נדבר על יהיר לפיד הליצן מחופש לפולטקאי ירוד ושחצן שהמילים שהוא מוציא בלי קשר והכל שינאה ופילוג ואשכנזי המאפיונר שדיבוריו כל כך נמוכים שאף אחד לא מבין .והעניין שבלי טיבי ומעודה אין סיכוי ככה רוצים בגין שינאה סתמית שמר נתניהו יציב ישראל כל כך גבוה בכל המישורים . לתת להם לשלוט על חיינו הרי אינטרס הראשון של המפלגה המשותפת זה לשסע אותנו והם יקחו את ארצנו מה לא מובן גנץ הרי יתן הכל בשביל לשבת על כס השלטון כי רק כך הוא מפלגתו יהיו בשלטון התעוררו שמאלנים זה לא מתאים תעמדו מנהיג בעל שיעור קומה עם אהבת העם ולא את עצמו של יעשו עלינו סיבוב ונמצא את עצמנו טמונים בחול

    5. 6

      מה לא מובן גנץ מפחד מתגלה אישיותו הערומה

    6. 5

      צבוע מוג לב הדיקטטורה היא של מערכת המשפט בלבד ואת זה כול אזרח בישראל יודע גם אנשי שמאל מעוותים ומנבלי פה כמוך תתביש!!!

    7. 3

      להצביע כחול לבן השומר על ערכי המוסר והחוק
      אסור לנו להצביע לליכוד שמכר החוק המשפט המשטרה
      לבחור כחול לבן