נתניהו על גנץ: "משהו לא טוב קורה אצלו"

    איתי גדסי 2 Comment on נתניהו על גנץ: "משהו לא טוב קורה אצלו"

    ראש הממשלה התייחס לראשונה לריאיונות האחרונים שהעניק גנץ לתקשורת, בהם היה נשמע מבולבל באופן שמעורר שאלות: "משהו קורה. והדבר הזה מעורר שאלות האם אנחנו יכולים להמר על עתידנו"

    Israeli prime minister Benjamin attends the weekly cabinet meeting, at the Prime Minister's office in Jerusalem, on December 29, 2019. Photo by Marc Israel Sellem/POOL *** Local Caption *** ????? ????? ??? ?????? ?????? ?????? ????
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס למצבו של גנץ לאחרונה בריאיונות ובהצהרות לתקושרת, "ברור מאליו שמשהו לא טוב קורה אצל בני גנץ. זה מעבר לחילוקי דעות. משהו קורה" תהה ראש הממשלה.

    נתניהו הוסיף כי מרגע שקורה לגנץ הוא אולי מתוצאה של לחץ כבד: "אולי כתוצאה מכניסה לחיים הציבוריים או לחשיפת פרשת המימד החמישי. משהו קורה. והדבר הזה מעורר שאלות האם אנחנו יכולים להמר על עתידנו. תפקיד ראש הממשלה מאוד מאתגר וזה גדול על גנץ. רואים את זה בכל ראיון ובכל הופעה" אמר נתניהו.

    נתניהו הסביר את החשיבות בצורך במנהיג חד וחזק: "מיקוד וחדות של המחשבה אלה לא דברים של מה בכך. להטיס את המטוס הזה שנקרא מדינת ישראל ולהביא אותו למחוז חפצו זאת פעולה מאוד קשה ואני אומר באחריות שמשהו לא טוב קורה שם ואסור להמר על זה, לכן צריך להצביע ליכוד כדי שנוביל את ישראל בביטחה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      צודק לא הייתי שם אותו אפילו ראש מועצה!