נגיף הקורונה; נתניהו במד"א: "אני מבקש את שיתוף הפעולה שלכם"

    איתי גדסי No Comments on נגיף הקורונה; נתניהו במד"א: "אני מבקש את שיתוף הפעולה שלכם"

    רה"מ נתניהו הכריז במוקד מד"א: "כל מי שחזר ממדינה כלשהי בעולם ויש לו את תסמיני נגיף הקורונה – מד"א ישלחו פרמדיקים עד הבית שיבצעו שם את הבדיקה. זהו דבר חדשני שיכול למנוע את התפשטות המחלה. אזרחי ישראל, אני מבקש את שיתוף הפעולה שלכם"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע היום (חמישי) לביקור במוקד הלאומי של מד"א בקרית אונו, שם פועל מוקד משותף למגן דוד אדום ומשרד הבריאות אשר הוקם במוצאי שבת במיוחד למטרת התמודדות עם נגיף הקורונה. ראש הממשלה, מלווה בשר הבריאות הרב יעקב ליצמן, שר האוצר משה כחלון, שר התיירות יריב לוין, יושב ראש המל"ל מאיר בן שבת ומנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב.

    ראש הממשלה והשרים קיבלו סקירה ממנכ"ל מד"א, אלי בין, אודות פעילות המוקד המשותף לטיפול בנושא נגיף הקורונה ועל מיגון הצוותים שיוצאים לבצע את משימת דגימת מהאזרחים שנמצאים בבידוד.

    לאחר מכן פגשו ראש הממשלה והשרים את צוותי הרפואה הממוגנים של מד"א, למדו אודות המיגון הקיים באמבולנסים והסתובבו בין עמדות המוקד הפעילות.

    בסיום הביקור, אמר ראש הממשלה, בנימין נתניהו: "היום אני מודיע על צעד שכבר התחלנו ביישומו, שגם הוא למיטב ידיעתי, הראשון בעולם. אנחנו המדינה החלוצה שנוקטת בצעדים הללו. אנחנו מבקשים מכל מי שבא ארצה ממדינה כלשהי בעולם, שיש לו תסמינים של הנגיף, להתקשר למוקד 101 של מד"א. יש כאן פרמדיקים ואנשי רפואה שיענו לפנייה, ואחר כך רופאים שיתשאלו את מי שנתגלו בו התסמינים הללו. במקרה הצורך, מגן דוד אדום ישלח פרמדיקים לבית הפונה על מנת לעשות את הבדיקה – ערכת בדיקה בבית. זהו דבר חדשני, זה דבר שיכול למנוע את התפשטות המחלה ואני מבקש את שיתוף הפעולה שלכם אזרחי ישראל".

    אלי בין, מנכ"ל מד"א: "אנחנו פתחנו את המוקד המשותף למשרד הבריאות ולמד"א בהנחיית ראש הממשלה כחלק מהמאמץ למנוע את התפשטות הנגיף ועל מנת לתת לאזרחים את המידע הנדרש, הנחיות ולהרגיע אותם. ביצענו כבר למעלה מ-400 דגימות מאזרחים שנמצאים בבידוד בבית ובמידת הצורך אנחנו ערוכים לטפל בהם ולפנות לבית החולים. אני פונה לציבור להקפיד על הנחיות משרד הבריאות על מנת שנוכל למנוע את התפשטות הנגיף".



    0 תגובות