נתניהו תוקף: "ליברמן לא יהיה חלק ממשלתי – אי אפשר לסמוך עליו"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו תוקף: "ליברמן לא יהיה חלק ממשלתי – אי אפשר לסמוך עליו"

    ראש הממשלה התייחס להקלטות מנדלבליט בפרשת אשכנזי ואמר: "גיליתי הרבה דברים על טיב הקשר בין מנדלבליט לאשכנזי, לא אפטר אותו"

    Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu at a Likud Party election rally in Jerusalem, on February 26, 2020. Photo by Olivier Fitoussi/Flash90 *** Local Caption *** ?????? 2020 ????? ?????? ?????? ?????? ???? ?????? ??? ?????? ??? ?????? ????? ?????? ???????
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה, בנימין נתניהו התייחס הערב (מוצ"ש) להקלטות של יועצו הבכיר של יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ: "אין לי קשר להקלטות בכר, הן עדות מהחדר. דבריו של בכר מטלטלים, הוא מצטט חברת כנסת קרובה לגנץ" הוסיף נתניהו.

    על קמפיין ההסתה חסר התקדים בו השוו בכחול לבן את ראש הממשלה לאנטישמי הגדול נשיא טורקיה: "גנץ משווה אותי לרוצח המונים והוא מדבר על הסתה?".

    נתניהו התייחס להתקפות מצד "אנשי ביטחון" לשעברים ואמר, "ראשי מערכת הביטחון שתקפו אותי, אלו אנשים עם עמדה פוליטית ברורה".

    נתניהו התייחס לפרשיית הפריצה האיראנית לפלאפון של גנץ ואמר: "לא מעניינת אותי צנעת הפרט של בני גנץ, מעניין אותי ביטחון המדינה".

    נתניהו תקף את השקרים שפורסמו מכיוונו של ליברמן כביכול ראה"מ שלח מסר למלך ירדן שהדיבורים על החלת הריבונות זה רק לצורכי בחירות, "זה הכל דיבורים הזויים של ליברמן, זה קשקוש מוחלט ליברמן חבר לשמאל, הוא לא יהיה חלק ממשלתי, אי אפשר לסמוך עליו, הוא לא אמין.

    על פרשת אשכנזי מנדלבליט אמר ראה"מ, "גיליתי הרבה דברים על טיב הקשר בין מנדלבליט לאשכנזי, לא אפטר אותו".

    נתניהו התייחס בסוף דבריו לטענות כחול לבן כי הרוויח הון מתעשיית הפלדה הקשורה לצוללות:  "לא הייתי ראש ממשלה, הייתי אזרח, אני משקיע טוב" אמר נתניהו. את הדברים אמר ראה"מ למטה המרכזי בחדשות 13.



    0 תגובות