דרעי: "אנחנו יכולים להגיע לרוב, אנחנו קרובים לזה מאוד"

    ישראל רובין 1 Comment on דרעי: "אנחנו יכולים להגיע לרוב, אנחנו קרובים לזה מאוד"

    יו"ר ש"ס שר הפנים אריה דרעי: "אנחנו יכולים להגיע לרוב של 61, אנחנו קרובים לזה מאוד. ב-2 סקרים שהתפרסמו ביום שישי האחרון גוש הימין-חרדים עמד על 59 (מנדטים) פלוס" | עוד אמר השר: "בבחירות האחרונות היו 73 אלף מצביעי ש"ס שלא באו להצביע"

    יו"ר שס אריה דרעי צילום: פלאש 90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הפנים ויו"ר ש"ס אריה דרעי שוחח עם הרב משה בן לולו בתוכנית 'הפוך על הפוך' והדגיש בדבריו, כי מנתונים שבידיו, גוש הימין קרוב מאוד להשגת רוב של 61 מנדטים ללא ישראל ביתנו: "אנחנו יכולים להגיע לרוב. אנחנו קרובים לזה מאוד" מדגיש השר דרעי "קרובים ל-61. ב-2 סקרים שהתפרסמו ביום שישי האחרון גוש הימין-חרדים עמד על 59 (מנדטים) פלוס. באחד הסקרים היינו קרובים ל-60 ובשני קרובים ל-59. אם נעשה עוד טיפת מאמץ אנחנו נגיע לזה". 

    "קודם כל, לפחות שיהיה לנו גוש של 60. העיקר שלא תקום ממשלת מיעוט בתמיכת הרשימה המשותפת שהיא תהיה ממשלה נוראית והיום כולנו כבר יודעים שיש תוכנית כזו".

    השר דרעי מתייחס לאחוזי ההצבעה ולאדישות הקיימת לפעמים בקרב הציבור ואומר: "בבחירות האחרונות שנערכו לפני כמה חודשים היו 73 אלף איש שלא באו להצביע", חושף דרעי נתון מעניין "ומדובר על אנשים שרק יום לפני זה אמרו במפורש שיצביעו לש"ס אבל בסוף הם לא הגיעו להצביע. עכשיו אנחנו משכנעים אותך ופועלים בכל הכוח בכדי להביא את כולם לקלפי. רק תחשוב אם היינו מקבלים את הקולות הללו היינו היום ב-12 מנדטים והיינו מצילים את גוש הימין ואת המדינה מבחירות חוזרות".

    "זה רק מראה לך מה הפוטנציאל", מדגיש דרעי "אם הם יבואו עכשיו להצביע ובתוספת הקולות שנוספו לנו מהגידול הטבעי אנחנו נגדיל את הגוש ב-4 מנדטים" 

    "כחול לבן עכשיו בטירוף, הם מבינים שהעבודה שלנו בשטח היא חזקה מאוד ושאנחנו במומנטום בפרט אחרי כל מה שפורסם בשבוע האחרון ולכן הם פתחו בקמפיין 'גוועלד'".

    "הם צועקים עכשיו געוואלד, שלא נצעק אנחנו ביום שלישי געוואלד. אבל 'הגעוואלד' שלנו זה על עם ישראל ולא על אינטרסים אישיים ואגו בניגוד אליהם".



    1 תגובות

    מיין תגובות