דרעי בברית לנכדו: "אם תקום ממשלת שמאל אנשים יפחדו ללכת עם כיפה"

    איתי גדסי 1 Comment on דרעי בברית לנכדו: "אם תקום ממשלת שמאל אנשים יפחדו ללכת עם כיפה"

    השר דרעי כעת בברית לנכדו החדש, יאיר, הזהיר מפני הסכנה בעליית ממשלת שמאל: "יגיעו ימים אם הממשלה הזו תקום שאנשים יפחדו ללכת עם כיפה ברחוב, יצטרכו ללכת עם קסקטים כמו באירופה"

    Minister of the Interior and Shas party leader Aryeh Deri attends a circumcision to his grandson, a day before Israeli election, in Jerusalem on March 1, 2020. Photo by Olivier Fitoussi/Flash90 *** Local Caption *** ???? ???? ?? ???? ???? ????? ???? ?????
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ש"ס השר אריה דרעי השתתף היום (ראשון) בברית לנכדו החדש שם התכבד וישב בכסא הסנדק, שמו בישראל נקרא: יאיר, מהיום עוד דבר משותף יש לדרעי עם ראש הממשלה. לאחר הברית התייחס הסב המאושר לקלחת הבחירות שעות ספורות לקראת פתיחת הקלפיות והזהיר מפני עליית השמאל:  "ביום שני בלילה עלולה לקום כאן ממשלת שמאל חלילה בתמיכת ליברמן והרשימה המשותפת".

    דרעי הוסיף, "אני חושש ואל תקחו את זה כהגזמה, רבותיי, יגיעו ימים אם הממשלה הזו תקום שאנשים יפחדו ללכת עם כיפה ברחוב, יצטרכו ללכת עם קסקטים כמו באירופה".

    השר דרעי הזהיר כי ממשלה שכזאת תפר את כל הסטטוס קוו שנבנה כאן במשך עשרות שנים, "כל הסטטוס קוו, כל היהדות, השבת, הנישואין וקידושין על פי ההלכה, כל מה שחשוב לעם ישראל כמדינה יהודית עומד בסכנה לכן אני חרד מאוד". דרעי הוסיף באופטימיות כי  הוא מקווה "שבע"ה אנחנו קרובים קרובים שנוכל מחר בלילה להקים ממשלה עם ש"ס חזקה עם ראש הממשלה נתניהו".

    במענה לשאלה מה קורה האם אין 61 מחר השיב השר דרעי: "אז יש ממשלה של שמאל ליברמן והרשימה המשותפת, אין משהו אחר תכניסו לראש, לא יהיה בחירות רביעיות", הבהיר דרעי והוסיף, "זה או ממשלת ימין בראשות נתניהו עם ש"ס חזקה או ממשלת שמאל עם הרשימה המשותפת וליברמן".

    דרעי התייחס לריצה המסוכנת למחנה הימין של בן גביר ואמר, "אני לא קורא לאף אחד לפרוש, רבותיי אתם באמת בצדק פגועים, כועסים" אמר דרעי ופנה למצביעי עוצמה, "אבל אתם הולכים להעניש את ארץ ישראל, את תורת ישראל ואת העם היהודי ואתם הולכים לחזק את השמאל, זאת המשמעות של הצבעה, לזרוק אלפי קולות לפח".

     



    1 תגובות

    מיין תגובות