תקרית בגבול הצפון; כל הפרטים

    קובי פינקלר No Comments on תקרית בגבול הצפון; כל הפרטים

    מהתכנון המוקדם ועד למעקב הצמוד שגרם להפעלת תקיפה מצד חיל האוויר | התקרית בצפון החלה הרבה לפני הירי ממטוסי חיל האוויר שבחסדי שמים סיכל את ניסיון הפיגוע של חיזבאללה

    מחבל חיזבאללה מתקרב אל המצלמה
    16:02
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on "את שונאת את החרדים?": כיצד הגיבה היועמ"שית?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נסיון ירי הצליפה לעבר כח צה"ל באזור קוניטרה בצפון הגולן לא הפתיע איש. מאז חיסולו בשבוע שעבר של עימאד טוויל פעיל חיזבאללה שתכנן להוציא לפועל פיגועים ברמת הגולן, הונחו כוחות צה"ל לפעול בשטח בצורה שונה. כבר כמה ימים שגורמי מודיעין עוקבים אחרי חוליה ממונעת שנעה בציר שבין הכפר חאדר למרחב הכפרי בגולן הסורי בנסיון לייצר תגובה כל שהיא.

    במערכת הביטחון אומרים שמי שהתבונן בדמותו ובפועלו בשנה האחרונה של עימאד טוויל, יוכל להבין כי איש החיזבאללה הזה היה מעורב בכל שלב בהקמת תשתית איראנית על אדמת סוריה בגבול הגולן. מאז נחשף לפני שנה תיק הגולן על פעילות החיזבאללה בדרום מערב סוריה בגבול עם ישראל סביב הכפר חאדר.

    לפני הצהרים, כאשר כח צה"ל הבחין בחוליית הירי נוסעת במרחב תוך שהיא מכוונת כלי נשק לעבר עמדת צה"ל, פעלו מסוקי קרב של חיל האוויר כנגד נוסעי הרכב ופגעו בהם.

    שר הביטחון אומר בצהרים שמדינת ישראל לא יכולה להרשות לעצמה מציאות שבגבול ישראל סוריה ישבו מחבלי חיזבאללה ממומנים בידי האיראנים שמנסים להקים כאן תשתיות דוגמת לבנון.

    השר הוסיף: "גם ביום הבחירות, אויבינו מנסים לפגוע בנו, לפגוע באזרחי ישראל, ולשבש את שגרת חיינו. גם ביום הזה, כמו בכל ימות השנה, אנחנו נגדע את ידי האויב ולא נאפשר להם לשבש את שגרת חיינו. אנחנו נמשיך לתת ביטחון לאזרחי מדינת ישראל".

    הדריכות והמוכנות ברמת הגולן נמשכת גם בשעות אלו.



    0 תגובות