דרעי בנאום הניצחון: "נקים ממשלה, נעביר תקציב ונרחיב" • צפו

    בנצי לייזרוביץ 3 Comment on דרעי בנאום הניצחון: "נקים ממשלה, נעביר תקציב ונרחיב" • צפו

    שר הפנים אריה דרעי נאם נאום ניצחון במטה ש"ס: "נקים ממשלת ימין מיידית ונעביר תקציב – זהו רצון העם וזו הכרעה ברורה" | וגם: "כל המפלגות ביקשו את הטכנולוגיה של ש"ס"

    10:35
    19.04.24
    הרב אפרים אפשטיין No Comments on חג הפסח: עניין של תודעה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הודו לד' כי טוב כי לעולם חסדו. זה היום עשה השם נגילה ונשמחה בו.

    ברשות אחי ורעי ואהוביי, השליחים המסורים והמוכשרים שלנו. כל אחד ואחד אהוב, מסור, מוכשר. כולם כאיש אחד. באתי עכשיו מביתו של מרן ראש הישיבה הכהן הגדול כששבוע שעבר ראינו את הבכיות שלו, את הכאב שלו.

    כל כך היה לי שמחה לראות אותו מלא שמחה. בשעה 19:00 בערב כששלחתי אליו שליח אישי להגיד לו שצריך ישועה גדולה. הוא ישב וקרא תהילים בדמעות. אנחנו מודים לו ולמועצת חכמי התורה. מי שראה את הגאון הגדול רבי שמעון בעדני מגיע לכל מקום מבין מה זה מסירות נפש גדולה. אשרינו שזכינו שיש לנו הנהגה רוחנית כזו.

    היום אנחנו יכולים לברך על המוגמר. מחר – בע"ה יום שלישי שנכפל בו כי טוב אנחנו נשב ראשי גוש הימין עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ואנחנו בע"ה ניישם את הכרעת העם הברורה של היום ונקים ממשלה מיידית בראשותו של נתניהו, ממשלת ימין.

    נעביר תקציב מדינה ואחר כך נראה בהמשך להרחיב את הממשלה. כעת המשימה להקים ממשלה מיידית וזה מה שנעשה.

    אני רוצה להודות לכל חבריי, לכל הפעילים, אני לא יכול למנות אותם כי הם רבים כל כך אין עוד תנועה בישראל שיש לה פעילים כמוכם. אוהבים ללעוג על החרדים לא לומדים ליב"ה, כל המפלגות מנסות להתחקות אחרי הטכנולוגיה שיש לש"ס והעמדנו את כל הכלים לידי הליכוד כדי שיביא את הניצחון הגדול הזה ואני שמח ומודה לבורא עולם שזה עזר ושיש לנו את האפשרות להקים ממשלה מיידית.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      עם ישראל בחר במדינה יהודית

    2. 2

      אין על ש"ס ואין על אריה דרעי

    3. 1

      2 משימות חשובות שעומדות לפני המפלגות החרדיות:
      א. שינוי חוק השבות ובפרט מחיקת סעיף הנכד.
      ב. חקיקה ברורה בנושא שמירת קדושת הכותל.
      בהצלחה!