שקד: "למה ללכת סחור סחור? תגישו הצע"ח שגנץ הוא ראש הממשלה"

    איתי גדסי No Comments on שקד: "למה ללכת סחור סחור? תגישו הצע"ח שגנץ הוא ראש הממשלה"

    ח"כ איילת שקד על הצעת החוק למניעת כהונת נתניהו: "למה ללכת סחור סחור? תגישו הצעת חוק שגנץ הוא ראש הממשלה. לא לארבע שנים. ל-40 שנה. הרי אולי יש לכם רוב"

    פרצו או לא פרצו. בני גנץ צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שרת המשפטים לשעבר ח"כ איילת שקד (ימינה) מגיבה להצהרת גוש השמאל כי יחוקקו חוק שימנע כהונת ראש ממשלה שהוגש נגדו כתב אישום ותוקפת היוזמה בחריפות, תוך שהיא מציינת שאת ההצעה האנטי דמוקרטית מציעים דווקא מחנה פוליטי שמתיימר להיות 'דמוקרטי': "‏מחנה שרוממות הדמוקרטיה בגרונו מנסה בחקיקה לבטל את תוצאות הבחירות בעזרת תומכי טרור. ארדואן לא היה עושה את זה טוב יותר".

    שקד מוסיפה ואומרת בציניות בלתי מוסתרת: "למה ללכת סחור סחור? תגישו הצעת חוק שגנץ הוא ראש הממשלה. לא לארבע שנים. ל-40 שנה. הרי אולי יש לכם רוב", אומרת שקד ומתכוונת לכך שלא הכל תלוי ברוב בכנסת וכי יש דברים שאי אפשר לעשות בדמוקרטיה גם אם אתה הרוב.

    יצויין, כי זמן קצר לאחר פרסום כוונת גוש השמאל להציע את החוק התברר כי הדבר אינו אפשרי מבחינה טכנית. זאת משום שבזמן שאין ממשלה קבועה ומכהנת כעת ממשלת מעבר אין אפשרות להציע הצעות חוק פרטיות של חברי כנסת ללא שהם יעברו דרך ועדת השרים לענייני חקיקה או הוועדה המסדרת. כך שאם גוש השמאל מעוניין להציע את החוק עליו להקים ממשלה לפני כן.



    0 תגובות