ח"כ אשר: לא הצלחנו לחלחל את מסר החירום "היה סחף לליכוד"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ אשר: לא הצלחנו לחלחל את מסר החירום "היה סחף לליכוד"

    ח"כ יעקב אשר בריאיון ל'מהדורה המרכזית' מעריך כי החיבור המוזר, בין כחול לבן, ליברמן והערבים לא יחזיק מעמד, "החיבור יתפורר מהר" לדבריו "מה שמחזיק אותם היא השנאה האישית לנתניהו"

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יעקב אשר התראיין הערב (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן ובישר על הצלחת התנועה בבחירות, "יהדו"ת עלתה באלפי קולות, למרות שמדובר במערכת בחירות שלישית ברציפות" עם זאת הבהיר אשר כי "יש מקומות שלא הייתה בהם עליית קולות מספקת".

    לדבריו, "ייתכן שעייפות החומר והסחף של מצב החירום שיצר הליכוד השפיעו גם על אנשים חרדים שהצביעו לנתניהו". אשר הוסיף כי "בשבועות ובימים הקרובים ננתח את התוצאות ונלמד אותן".

    ח"כ אשר תקף את החוק שמובילים בכחול לבן כנגד ראה"מ, "לא הייתה מעולם בכנסת חקיקה בין בחירות לבין הקמת ממשלה ללא הסכמה, מה שמחבר אותם זו השנאה האישית לרה"מ ומפלגות הגוש".

    אשר גם נתן אתגר לליברמן במהלך הריאיון, "מציע לליברמן שיעלה עכשיו את החוק שיזם ל'עונש מוות למחבלים' ונראה אותו מגייס את "חבריו החדשים" לתמוך". להערכתו של אשר, "החיבור בין כחול לבן, ליברמן והערבים יתפורר מהר".

    על הניצחון של ש"ס: "אנחנו בוודאי שמחים על הניצחון של ש"ס ושמח על הגידול של ש"ס שזה קורה בכל הארץ וזה קרה במקומות שפעם ש"ס הייתה חזקה בהם|". יחד עם זאת, "מבחינת המספרים העלייה היא כמעט אותו דבר".



    0 תגובות