כלכלה בצל הקורונה; נתניהו: "תוקם קרן סיוע כלכלי לעסקים חיוניים"

    איתי גדסי No Comments on כלכלה בצל הקורונה; נתניהו: "תוקם קרן סיוע כלכלי לעסקים חיוניים"

    במטרה לסייע למשק שלא להיפגע מהקורונה; ראש הממשלה נתניהו הכריז: "עד יום ראשון שר האוצר יקים קרן חירום לסיוע תזרימי לעסקים שהם חיוניים לתפקוד המשק"

    נתניהו הערב צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים היום (חמישי) דיון המשך בראשותו בנושא ההיערכות הכלכלית להשלכות נגיף הקורונה, בהשתתפות שר האוצר, שר הכלכלה, נגיד בנק ישראל, ר' המל"ל ומנכ"לי משרדים, בלשכת רה"מ בירושלים.

    בפתח הדיון אמר רה"מ נתניהו: "לאור ההנחיות שהוצאנו אתמול ממטה הטיפול בנגיף הקורונה, אני מבקש מכולם להישמע להוראות שהוציא משרד הבריאות".

    "אני מגנה את העובדה שקבוצת 'מכבי' לא נשמעו להוראות הללו והפרו אותן. אנחנו מעמידים בדרך זו הרבה אזרחים בסכנה של הידבקות. כבדו את ההוראות".

    "הישיבה הזאת היא דיון המשך, לטיפול שאנחנו עושים באתגר הכלכלי שמציב הקורונה. אני אתן קודם כל את החדשות הטובות. החדשות הטובות הן שהמשק הישראלי נמצא במצב טוב, אפילו טוב מאוד. אנחנו מתחילים את המשבר הזה במצב של משק איתן מאוד, וזה כמובן נכון ביחס לכמעט כל מדינות המערב. החדשות הלא טובות זה שאף אחד לא יודע איך האפידמיה הזאת תתפשט, לאן היא תגיע ואיזה מחירים היא תגבה גם מבחינה כלכלית. לכן אנחנו נערכים לקראת מה שכבר קרה, ולקראת מה שיכול לקרות".

    "הצעד הראשון שאני מכריז עליו היום הוא שעד יום ראשון שר האוצר יקים קרן חירום לסיוע תזרימי לעסקים שהם חיוניים לתפקוד המשק. הצעד הבא יהיה שככל שיתפתח המשבר, משרד האוצר, בתיאום עם בנק ישראל, יציע כלים לסיוע תזרימי לעסקים שנקלעו למצוקה בעקבות המשבר".

    "כאמור, אני חושב שאנחנו מטפלים במשבר הזה גם מבחינה בריאותית וגם מבחינה כלכלית, בצד הטוב ביותר, אבל אין זה אומר שאין בפנינו אתגרים גדולים. גם בעניין הזה אני מבקש מהחברות, נשות ואנשי העסקים, מבעלי העסקים, לפעול בתיאום עם משרדי הממשלה. להישמע גם להנחיות, ולהיות ערוכים".



    0 תגובות