דרעי: "יש נכונות לאחדות, מוכן להירתם למאמצים עם הנשיא"

    איתי גדסי No Comments on דרעי: "יש נכונות לאחדות, מוכן להירתם למאמצים עם הנשיא"

    יו"ר ש"ס השר דרעי לנשיא המדינה: "הפעם יש נכונות בגוש שבראשות גנץ ללכת לממשלת אחדות. מוכן להירתם למאמצים עם הנשיא"

    צילום: מארק ניימן, לע״מ
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ש"ס השר דרעי, הגיע היום (ראשון), יחד עם משלחת ש"ס להתייעצויות אצל נשיא המדינה והמליץ על ראש הממשלה בנימין נתניהו להרכבת הממשלה. בדבריו אמר השר דרעי: "אדוני הנשיא, בש"ס אין נגיעות אישיות. מעמדה של שהס חזק ואיתן בכל מצב. לא באנו לבקש על נפשנו, אלא לעשות למען אזרחי המדינה".

    "אני מדבר עם שני הצדדים והם נותנים בי אימון. הבעיה שיש חוסר אימון מוחלט ביניהם. גם הפעם הכניסו אותי לתווך, עזבתי ישיבת ממשלה ודיון חירום בנושא הקורונה, כי בסופו של דבר האזרחים מכירים את הרשויות ואנחנו הכתובת שלהם. המשבר הזה יכול להימשך חודשים רבים".

    ‏"הציבור נמצא בחרדה גבוהה וטרם הגענו לצעדים קשים יותר. לכן חשוב שמי שמקבל החלטות יהיה לגביו הסכמה רחבה ולכן חייבים להקים ממשלה רחבה. אני מבקש מהנשיא להירתם לכך".

    "קיימות שתי אפשרויות על השולחן: 1) ממשלת חירום לחצי שנה בראשות נתניהו, שיוויונית, ולאחר מכן חזרה אל הנשיא. ממשלה כזו יכולה לקום עוד היום, 2) ממשלת אחדות לאומית עם רוטציה מלאה על כל התפקידים".

    "חשוב לדעת: לצד בראשות בני גנץ אין באמת אפשרות להגיע לממשלת מיעוט. אני אומר את זה מידיעה ברורה, גם משיחות עם אנשים שם. וגם אם היתה להם את האפשרות הזו, לעם מגיעה ממשלה רחבה כעת".

    האנחנו ממליצים על בנימין נתניהו לראש הממשלה, אבל כדי שיקים ממשלה רחבה. אני מבקש מכבוד הנשיא לסייע במשימה ביומיים האלו, ואני מוכן להירתם ולעשות הכל. בניגוד לפעמים הקודמות, הפעם יש לדעתי נכונות בכחול לבן להגיע להסכמה. אני לא נותן רק שירותי תיווך, אלא מבטיח ומקיים. השעה כשרה יותר היום מאשר לפני חצי שנה, כי אנחנו במערכה מורכבת נגד התפשטות נגיף הקורונה".



    0 תגובות