אייכלר לאדלשטיין: "באתי למחות נגד מי שמאיים עליך – אל תוותר להם"

    איתי גדסי 1 Comment on אייכלר לאדלשטיין: "באתי למחות נגד מי שמאיים עליך – אל תוותר להם"

    ח"כ ישראל אייכלר תקף את התנהלות ישראל ביתנו כנגד יו"ר הכנסת, "באים לבזות אסיר ציון ודורשים ממנו שלא למלא את תפקידו הממלכתי"

    Rabbi Israel Eichler of the United Torah Judaism speaks during a vote on the bill that would allow to suspend a parliament member, in the assembly hall of the Israeli parliament on March 28, 2016. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ????? ???? ????? ????? ????? ????? ????? ?????? צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ הרב ישראל אייכלר נאם היום (שלישי) במליאת הכנסת תקף את ההתנהלות של כחול לבן  וליברמן בצל המשבר הגדול של ישראל, לאחר קבלת המנדט מידי הנשיא בגלל תמיכת הערבים: "העולם כולו בהיסטריה מהקורונה. לא חשבתי לעלות לדבר, כשכל העולם עטופים בתפילה על החולים. כל מה שיש היום לומר זה: ק-ל נא רפא נא לה".

    אייכלר הוסיף, "אבל כאשר שמענו את ההתקפה המשולבת של מחוללי ההפיכה השלטונית, להדיח את יושב היו"ר הנבחר בנאומי איום והפחדה נגד האיש הכי ממלכתי בכנסת הזו, אסור להיכנע להם" הבהיר אייכלר.

    לדבריו, "התוקפים בצורה כל כך גסה, אינם עוסקים בצרכי עמך, בדברים הנוגעים לחיי האזרחים אלא בפוליטיקה זולה, כחלק מהמשך התעמולה וההסתה האנטישמית של ליברמן שהשווה את החרדים הרבנים לנגיף שצריך להדביר" אמר אייכלר.

    אייכלר תקף את ההתנהלות של ליברמן מול אדלשטיין, "דווקא ישראל בתינו באים לבזות אסיר ציון ודורשים ממנו שלא למלא את תפקידו הממלכתי כיו"ר הכנסת. הם רוצים לחולל הפיכה בכנסת, נגד ציבור המאמינים. הם לא מתכוונים אליך אישית אלא למיליוני אזרחים מאמינים במדינת ישראל. אל תוותר להם בשום אופן והישאר בתפקידך", קרא ח"כ אייכלר ליו"ר הכנסת.

    אייכלר הסביר את סיבת בואו המיוחדת למליאה, "ראיתי שכל זה קורה במליאה, בלי שיש פוצה פה ומצפף. לכן באתי במיוחד כדי למחות נגד אותה קבוצה שמאיימת עליך, באלימות מילולית בנסיון הפיכה נגד הדמוקרטיה".

    בסיום דבריו אמר אייכלר, "לפי התקנון היו"ר קובע את סדר היום. רק אחרי שיש קואליציה קובעים את הנהלים לבחירת היו"ר ושרי הממשלה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מי לא מתאים לו היתנהלות של נתניהו ילך לגננת חיות