לתת את הטוב ביותר מההחתלה

    עפר גדנקן No Comments on לתת את הטוב ביותר מההחתלה

    מותג הטיפוח והקוסמטיקה הגרמני-שוויצרי Weleda, מציג את סדרת הטיפוח האיכותית לעור התינוק, וולדה בייבי, שהינה הבחירה הראשונה של אמהות בישראל וכוללת בין היתר קרם קלנדולה למניעת אדמומיות ותפרחת חיתולים וקרם לחות קלנדולה לפנים המועשר בתמצית קלנדולה, להרגעת עור אדמומי ומגורה.

    קרם קלנדולה לאזור החיתול של וולדה מגן על עורו העדין של התינוק באזור החיתול ומונע התפתחות אדמומיות ותפרחת חיתולים. הרכב המכיל שעוות דבורים ולנולין, בצירוף המינרל Zinc oxide , יוצר שכבת הגנה המבודדת את עורו העדין של התינוק מפני לחות ורטיבות ומונעת גירוי. תמציות של פרחי קלנדולה וקמומיל תורמים להרגעת העור ומקלים במקרים של עור אדמומי ומגורה. תוספת של שמני בסיס כדוגמת שמן שקדים טהור ושמן שומשום מזינים את העור ושומרים על רכותו.

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קרם לחות קלנדולה לפנים של וולדה מטפח את עורו העדין של התינוק בעזרת שמנים צמחיים, תמציות פרחים ומינרלים, החל מהימים הראשונים לחייו. הקרם מספק הזנה והגנה אינטנסיבית לעור הפנים, נספג במהירות ואינו שומני. סדרת המוצרים פותחה בשיתוף עם מיילדות ומדריכות הכנה ללידה והיא מותאמת לעורו העדין והרגיש של התינוק, הפעוט והילד. שמן השקדים הטהור שבקרם מזין את העור ושומר על רכותו בזמן ששעוות דבורים מונעת את התייבשות העור מבלי לפגוע בתפקודו התקין. תמצית אורגנית של פרחי קלנדולה תורמת להרגעת עור אדמומי ומגורה.

    Weleda – החברה המובילה בעולם בתחום הטיפוח הצמחי-אורגני וחלוצה עולמית בתחום ההיריון והלידה. החלה את דרכה ב – 1921 כמעבדת בוטיק עם גינת צמחים פרטית משלה, וצמחה לאימפריית טיפוח המעסיקה כיום למעלה מאלפיים עובדים עם נציגויות ביותר מחמישים מדינות בעולם.

    לוולדה בייבי מגוון מוצרי טיפוח איכותיים המותאמים במיוחד לעור התינוק מיום היוולדו ומכילים רכיבים ממקור צמחי או אורגני, לנולין ושעוות דבורים. סקר נילסן 2018 קבע כי וולדה בייבי הינו המותג המועדף על אימהות בישראל. מוצרי וולדה בייבי הינם בפיקוח NATRUE, ללא פרבנים, ללא חומרים משמרים, ללא SLS, ללא תערובות ריח מלאכותיות וללא שמן מינרלי ונגזרותיו. ניתן להשיג בבתי המרקחת וברשתות נבחרות.



    0 תגובות