הליכוד וימינה הגישו בג"ץ לקבלת הפרוטוקולים: "מתנהלים במחשכים"

    איתי גדסי 1 Comment on הליכוד וימינה הגישו בג"ץ לקבלת הפרוטוקולים: "מתנהלים במחשכים"

    ח"כ קרעי מהליכוד תקף את התנהלות וועדת הבחירות והשקיפות שכל כך חסרה שם, "יו"ר הוועדה מסרב אפילו לבצע בעצמו בדיקה פשוטה וקריטית של הצלבה בין אזרחים ששהו בחו"ל לבין המצביעים בפועל"

    Neal Hendel, Chairman of the Electoral Comittee and Supreme Court judge is seen at the election committee where political parties running for a spot in the upcoming Israeli elections, arrive to present their party list, at the Knesset, the Israeli parliament, in Jerusalem, on January 14, 2020. Photo by Hadas Parush/Flash90 *** Local Caption *** ???? ??????? ???? ???? ?????? ?????? ??? ???? צילום: פלאש90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברי ועדת הבחירות מטעם הליכוד וימינה הגישו היום עתירה לבג"צ נגד ועדת הבחירות המרכזית והעומד בראשה, על מנת לקבל פרוטוקולים מלאים וחומרים נוספים הדרושים לבדיקת התוצאות.

    חה"כ ד"ר שלמה קרעי הסביר את הגורם למהלך: "כל כך הרבה טענות מזוייפות, מגוחכות ואבסורדיות על מות הדמוקרטיה ועל שיתוק הכנסת עד שאנשים שכחו ש"כחול לבן" מנסים להקים ועדה מסדרת ללא הסכמה בפעם הראשונה מאז קום המדינה ואף מנסים להשיג לעצמם רוב דמיוני שלא קיים".

    לדבריו, "המדינה נמצאת במשבר בריאותי וכלכלי שלא נראה כמותו. בזמן שראש הממשלה מנהל אותו במנהיגות, באחריות ובמקצועיות, כחול לבן עסוקים בפוליטיקה קטנה רק כדי ליישם את אג'נדת השנאה שלהם".

    קרעי תקף את התנהלות השמאל ואמר, "הם לא בוחלים באמצעים ואף משתפים פעולה עם תומכי הטרור בכנסת, תוך הפרה חמורה של שבועתם לבוחר, ודורשים למנותם לראשי ועדות חשובות בכנסת רק כדי לקבל את תמיכתם הלא לגיטימית של תומכי הטרור ולעזאזל המדינה. הם עד היום לא מוכנים לפרסם מה האתנן הפוליטי שהבטיחו לאותם תומכי טרור תמורת המלצתם לנשיא ותמיכתם בהמשך".

    קרעי תקף את ההתעלמות מדיווחים על זיופים, "לא שמעתי זעקה אחת על העובדה ש"אם כל הוועדות" – ועדת הבחירות המרכזית בישראל, שאמונה על טוהר הבחירות, מתנהלת במחשכים ומסרבת בכל תוקף להעביר לחברי הוועדה את המובן מאליו: פרוטוקולים מלאים! ונתונים נוספים לפיקוח ובקרה והוכחת או הפרכת הטענות הרבות לזיופים ולהטיית התוצאות".

    קרעי הוסיף, "יו"ר הוועדה מסרב אפילו לבצע בעצמו בדיקה פשוטה וקריטית של הצלבה בין אזרחים ששהו בחו"ל לבין המצביעים בפועל. דמוקרטיה? רק כשזה מתאים לכם".

    בסיום דבריו עדכן קרעי, "היום הגשנו בג"צ על החלטתו המנהלית של השופט (בשום אופן לא על החלטת דרג נבחר) ונמשיך להיאבק עד אשר יועברו אלינו החומרים בשקיפות מלאה כמו בדמוקרטיה אמיתית".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      טוב מה אמרנו מדינה בהפרעה למה חסוי לא בסדר מוחים