דרעי יוזם: הארכת שעון החורף בחודש נוסף

    איתי גדסי 2 Comment on דרעי יוזם: הארכת שעון החורף בחודש נוסף
    Shas party chairman and Interior Affairs Minister, Aryeh Deri casts his ballot at a voting station in Jerusalem, during the Knesset Elections, on March 2, 2020. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ????? ?????? ???? ????? ???? ???? ???? ?? ????? צילום: פלאש90
    11:43
    16.04.24
    חדשות קול חי No Comments on לראשונה בהיסטוריה: כשרות ועדת רבנים לסיב אופטי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הפנים אריה דרעי יוזם הארכת שעון חורף בחודש נוסף, בכדי למנוע בעת המשבר הקורונה מאנשים וילדים להסתובב בחוץ שלא לצורך. ההוראה של דרעי נמצאת כעת בבחינה מול משרד המשפטים.

    שר הפנים, אריה דרעי הסביר את היוזמה החדשה, "יזמתי לפני מספר ימים את דחיית שעון הקיץ כדי למנוע מילדים ומבוגרים להסתובב בשעות אור נוספות, מחוץ לבית. ובכך לצמצם את השימוש במרחב הציבורי בימים אלה".

    דרעי הוסיף, "התייעצתי על כך עם רהמ נתניהו וקיבלתי את הסכמתו העקרונית. אנחנו הולכים לחוקק תקנות שעת חרום כדי לדחות את תחילת מועד שעון הקיץ ל-1 במאי. נמצאים כעת בתהליכים מול משרד המשפטים כדי לאפשר הגשת תקנות שעת חרום לאישור הממשלה". יצויין כי שעון הקיץ היה אמור להתחיל בין חמישי לשישי השבוע.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      השר הרב אריה דרעי שלום וברכה ברכות שמים וסייעתא דשמיא על ראשך, שעון קיץ זה חשוב מאד , אבל אתה הרי מומחה בעניין הפוליטי , אל תעזוב את הכחולים לבנים ותשפיע עליהם שלא יסחררו את אזרחי ישראל בבחירות נוספות (שכנראה יהיו מכריעות כי רוב העם נרתע מהתחברותם למחבלים) וגם לא מחלוקות מיותרות הלחץ בחיים מהקורונה מסוכן מאד .
      לכל הפחות תשתדל להשפיע על גנץ וכמה חבריו שיחבור לקואליציה , כי גם הוא כנראה בסוף דרכו הפוליטת , יעלון ולפיד אינם סומכים עליו עוד.

    2. 1

      רעיון מצויין בדיוק חשבתי על זה מה נעשה עם יום כזה ארוך אנשים יפרו את ההסדר משיעמום.אריה דרעי צדקת הפעם תודה